loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 50 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
3. به خانه جدید خود تمیز عمیق دهید.
اگرچه ممکن است فضای جدید شما قبل از فروش تمیز کننده داشته باشد ، اما هنوز هم می خواهید تمیز کردن عمیق خوبی داشته باشید تا مطابق با استانداردهای شما باشد. شما هرگز نمی دانید قبل از ورود به آنجا چه چیزی به آنجا رفته است!
نکته سریع: جعبه ای از ملزومات را بسته بندی کرده و آن را ابتدا به خانه جدید خود تحویل دهید. وسایل تمیز کردن ، حوله های کاغذی و دستمال توالت را به همراه سایر ملزومات لازم برای تهیه آن در طول روز پر کنید (تعداد زیادی میان وعده ، مجموعه ای از ورق های تمیز تا بتوانید بعد از یک روز طولانی از بسته بندی و غیره بخوابید) را پر کنید. .
کمک خواستن؟ یک حرفه ای استخدام کنید تا خانه جدید خود را برای حرکت روز آماده کند.
اگر می خواهید در فرآیند بسته بندی برخی از زمان ها صرفه جویی کنید و نمی خواهید نگران تمیز کردن عمیق خود باشید ، شخصی را استخدام کنید تا برای شما آماده شود. حداقل برای تمیز کردن فرش و ریزه کاری خود یک شرکت حرفه ای استخدام کنید. هنوز نمی توان گفت چه چیزی در آن طبقه های فرش پنهان شده است ، خصوصاً اگر صاحبان قبلی افراد حیوان خانگی بودند.
همچنین ممکن است در حین فرآیند جابجایی ، مبلمان مبدل شده و دیوار شما را به دیوار بچسبانند. اغلب اوقات یک شرکت حرفه ای می تواند در یک بازدید فرش های کششی و تمیز کند و کف تازه و تمیز به شما بدهد.
4- صندلی های توالت را تغییر دهید.
این ممکن است به نظر احمقانه به نظر برسد ، اما توالت ها احتمالاً سیاهترین نقطه در یک خانه هستند. به جای اینکه وقت خود را برای تمیز کردن آنها صرف کنید ، آنها را پاک کنید ، در آنجا تمیز کنید و آنها را با یک برند جدید جایگزین کنید

 

صندلی آرامش جدی خواهید داشت ، می توانید روی صندلی های جدید بنشینید و بدانید که خانواده شما آنها را تحت الحمایه قرار داده اند.
5- کنترل آفات.
اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده تان تنها کسانی هستند که به خانه جدید شما می روند. یک مأمور خارج از منزل را استخدام کنید تا مهمان های ناخواسته را چک کنید ، سوراخ هایی را برای همه آفات برقرار کنید و اسپری کنید تا از مهاجمان خانگی ناخواسته در آینده جلوگیری شود.
6. فیلترهای هوا را تغییر دهید.
از آنجایی که نمی توانید مطمئن باشید آخرین بار آخرین بار تغییر یافته اند و نمی خواهید گرد و غبار اضافی خانه و فرشهای تازه تمیز شده شما را بپوشاند ، بهتر است فقط با فیلترهای تازه شروع کنید. تاریخی که آنها را نصب کرده اید روی فیلتر و تقویم خود علامت گذاری کنید تا بتوانید مرتباً پیگیری کرده و آنها را تغییر دهید.
7. اول ایمنی!
در حین انجام تمیز کردن عمیق ، مدتی وقت بگذارید تا خانه شما در امان باشد. در حالی که در اتاق لباسشویی هستید ، آن قسمت از خشک کن را خلاء کنید. همانطور که در حال پاک کردن گرد و غبار از دیواره ها و فن های سقفی هستید ، باتری ها را در آشکارسازهای دود خود تغییر دهید. هنگامی که کابینت های آشپزخانه خود را تمیز می کنید ، مکان مناسبی برای ذخیره آتش نشانی پیدا کنید.
نکته سریع: بیشتر افراد ممکن است هنگام انتقال به خانه جدید ، دوباره رنگ آمیزی شوند. این ممکن است چیزی باشد که می خواهید منتظر آن باشید. انتخاب نمونه ها و رنگ آمیزی چند تکه کاملا مناسب است. با این حال ، بهتر است قبل از انجام طرح جدید نقاشی در خانه ای زندگی کنید. زندگی در خانه های جدید به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از هر اتاق و نورپردازی را در طول روز درک کنید. این موارد روی انتخاب رنگ شما تأثیر می گذارد. شما نمی خواهید که دوبار بعد از تصمیم گیری به نقاشی بپردازید ، رنگی را که در زمان معینی از روز انتخاب کرده اید ، دوست ندارید.
این هفت مورد را در لیست چک روز متحرک خود فراموش نکنید. اینها مواردی هستند که هنگام رفتن به خانه جدید به راحتی فراموش می شوید ، اما در دراز مدت بسیار مهم هستند. با انجام یک روز در خانه جدید خودتان را در وقت خود صرفه جویی کنید.
چند کار قبل از بیرون رفتن از خانه قدیمی خود باید انجام دهید
آیا از خانه خارج می شوید یا اجاره می دهید؟ این خوب است که خانه را به شکلی مناسب برای خانواده بعدی رها کنیم. بعضی مواقع بخشی از توافقنامه اجاره شماست که مکانی را برای یافتن آن ترجیح دهید. و چه کسی منتظر بازگشت این سپرده امنیتی نیست؟
در اینجا سه ​​نکته سریع برای چگونگی ترک خانه قبل از بیرون رفتن و روشن شدن وجود دارد:
1. اگر اجاره می دهید ، قرارداد اجاره خود را بررسی کنید. بعضی مواقع صاحبخانه لیستی از آنچه انتظار می رود ، خواهد گذاشت. به عنوان مثال ، جابجایی کف گاراژ ... شما احتمالاً به این فکر نکرده اید! اما شاید صاحبخانه شما داشته باشد.
2. هر سوراخ در دیوارها را وصل کرده و رنگ را لمس کنید. اگر صاحب خانه ای هستید که می توانید خانه را بفروشید ، رنگ خانه باقیمانده را برای صاحبان جدید رها کنید. پس از حرکت به داخل ، مطمئناً برخی از لمس های مورد نیاز وجود دارد.
3. تمام مبلمان خود را بگیرید! مگر اینکه در فروش مشخص شده باشد ، صاحبان جدید را با اهدای مبلمان باقی مانده خود ترک نکنید. حرکت در حال حاضر کار سختی است - بگذارید بیشتر به لیست کارهای انجام شده اضافه نشویم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 400
  • بازدید کلی : 1,460