loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 88 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
بگو آره"

منبع: نحوه بسته بندی وسایل آشپزخانه برای جابجایی

اگر به نظر می رسد صحیح است یا وجود سناریوهای پیش از حرکت زیر ، یک لوازم خانگی بزرگ یا کوچک را به خانه جدید خود منتقل کنید:
شما به تازگی یک لوازم خانگی خریداری کرده اید و شیوه ای که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه یا اتاق مورد نظر شما در آن نصب شده را دوست دارید.
دستگاه مانند بالا کار می کند و عملی و راحتی آن را ثابت کرده است.
ضمانت سازنده لوازم خانگی بزرگ یا کوچک آشپزخانه هنوز منقضی نشده است.
شما در خانه جدید خود لوازم جدیدتر و بهتر از همین نوع ندارید.
قرارداد خرید یا قرارداد اجاره ملکی که قصد ترک آن را دارید ، شما را مجبور به ترک لوازم خانگی نمی کند.
بگو نه"
شما واقعاً لازم نیست نگران نحوه بسته بندی وسایل آشپزخانه یا حتی نحوه جابجایی وسایل اصلی باشید اگر هر یک از سناریو های زیر برای یک قطعه از تجهیزات آشپزخانه معتبر است:

1. اگر یک وسیله قدیمی قدیمی است ، بیش از حد منسوخ ، دارای مشکلات فنی یا بدتر است - معمولاً خراب است ، پس فقط باید با صرفنظر کردن از آن ، صرفه جویی در زمان بسته بندی و حتی هزینه های جابجایی با ارزش تر را نیز صرفه جویی کنید. پشت آن "می تواند معنی داشته باشد /.
2. خانه یا آپارتمانی که به آنجا می روید مجهز به لوازم بسیار بهتر و جدیدتری از همان نوع است.
3. اندازه یا طراحی یک دستگاه بزرگ آشپزخانه متناسب با طرح آشپزخانه منزل جدید شما نخواهد بود.
4- توافقنامه خرید یا قرارداد اجاره ملکی که قصد ترک آن را دارید این است که شما نتوانید لوازم خاصی را با خود بگیرید.
تصمیم آگاهانه شما برای عدم بسته بندی یک لوازم خانگی و انتقال آن به خانه جدید شما می تواند به معنای این باشد که از شما انتظار می رود یکی از 4 کار زیر را انجام دهید:
• شما کاری نمی کنید - عمده لوازم خانگی دقیقاً همان مکانی که قرار است توسط صاحبان جدید یا اجاره دهنده مورد استفاده قرار گیرد ، باقی می ماند.
• شما سعی می کنید آن را یا با فروش سود آور و یا بصورت آنلاین بفروشید.
• شما آن را به یک دوست ، یک عضو خانواده می دهید یا به یک سازمان خیریه اهدا می کنید.
• با بردن آن به یک مرکز بازیافت ویژه که لوازم خانگی را می پذیرد ، آنرا دور می کنید.
قبل از بسته بندی و جابجایی وسایل آشپزخانه چه باید کرد؟
قبل از اینکه بتوانید در بسته بندی و جابجایی وسایل مورد نیاز خود کم کنید ، چند مرحله آماده سازی وجود دارد که به شما توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بسته بندی و آسیب های احتمالی در اموال در هنگام بیرون آمدن وسایل سنگین از خانه خود ، انجام دهید. .
مرحله آماده سازی 1: وسایل مناسب بسته بندی و تجهیزات جابجایی را بدست آورید
قبل از اینکه بتوانید در بسته بندی و جابجایی وسایل مورد نیاز خود کم کنید ، چند مرحله آماده سازی وجود دارد که به شما توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بسته بندی و آسیب های احتمالی در اموال در هنگام بیرون آمدن وسایل سنگین از خانه خود ، انجام دهید. .
مرحله آماده سازی 1: وسایل مناسب بسته بندی و تجهیزات جابجایی را بدست آورید
قبل از اینکه در مورد چه وسایل بسته بندی و وسایل متحرک صحبت کنیم ، لازم است وسایل بزرگ را به بیرون از منزل خود منتقل کنید ، آنها را با وسیله نقلیه در حال حرکت بارگیری و تخلیه کنید و سپس آنها را درون محل زندگی جدید خود چرخ کنید ، بیایید فقط به شما هشدار دهیم که کل عملیات جابجایی به راحتی می توانید ثابت می کند که بیشتر از آنچه ممکن است با چند دوست بی تجربه اداره کنید.
نکته این است که اگر تجربه قبلی در زمینه محافظت و حمل و نقل مخصوص وسایل آشپزخانه سنگین و سنگین را نداشته باشید ، ایمنی روز متحرک می تواند و به احتمال زیاد به خطر بیفتد. فقط بخوانید تا بهتر بدانید که آیا می توانید این کار دشوار را خودتان انجام دهید یا اینکه استخدام متخصصان باتجربه برای به دست آوردن سریع تر و ایمن تر کار ، انتخاب هوشمندانه است ، همانطور که غالباً در چنین شرایطی انجام می شود.
بنابراین ، برای بسته بندی و جابجایی وسایل اصلی خود به چه مواد بسته بندی و تجهیزات متحرک نیاز دارید؟
• کاغذ بسته بندی. هنگام بسته بندی وسایل کوچک یا هنگام محافظت از قطعات کوچکتر وسایل آشپزخانه بزرگ ، واقعاً مفید است.
• بسته بندی حباب. اطمینان حاصل کنید که حداقل یک چرخ کامل از حمایت جهانی تصدیق شده از حباب های پر از هوا را خریداری کرده اید.
• پتو مبلمان. این پارچه های محافظ بزرگ در حالی که دومی در حال حرکت هستند ، از محافظت قابل توجهی برای وسایل بزرگ شما ارائه می دهند. اگر واقعاً نمی توانید پتوهای متحرک واقعی را تهیه کنید ، می توانید آنها را از شرکت تحرک محلی خود خریداری یا اجاره کنید ، یا در نهایت می توانید آنها را برای پتوهای استاندارد جایگزین کنید.
دالی لوازم خانگی دستیار چرخ دار همچنین به عنوان یک دله متحرک شناخته می شود ، در حین تلاش برای بسته بندی و جابجایی وسایل آشپزخانه بدون آسیب رساندن به خانه ، ضروری است.
لوازم خانگی یا خودتان. در نظر بگیرید که اگر تمایل دارید که خانه خود را به خانه بکشید ، یک دالی را از جابجایی های محلی خود اجاره کنید یا حتی یک فروشگاه از خانه را خریداری کنید.
• تسمه. برای بلند کردن یک وسیله سنگین تا زمانی که دلی زیر آن نباشد ، به تسمه متحرک یا طناب قابل توجهی احتیاج دارید ، و آن را به خوبی در یاور چرخدار در حین حرکت محکم کنید.
•	چسب بسته بندی. شما به حداقل چند رول از نوار بسته بندی با کیفیت بالا نیاز دارید تا همه چیز را در جای مناسب خود نگه دارید - درها از باز شدن در هنگام حمل و نقل ، جابجایی پتو از باز کردن ، سیم کشی برق از لرزاندن اطراف و غیره.
مرحله آماده سازی 2: از اموال خود در برابر صدمات به موقع محافظت کنید
علاوه بر این که خودتان را ایمن و لوازم خانگی خود را در امان نگه دارید ، جابجایی وسایل آشپزخانه بدون آسیب رساندن به کف ، دیوار و درها نیز مهمترین وظیفه شماست. خانه متحرک همانطور که هست ، یک امر گران قیمت است ، بنابراین خیلی مایل نیستید که برای کارهای تعمیر احتمالی هزینه بیشتری بپردازید.
صرف نظر از نوع کف در خانه فعلی شما (چوب چوبی ، وینیل ، کاشی) ، شما باید از بهترین راه ممکن از آن محافظت کنید. تکه های بزرگی از مقوا ضخیم یا روکش های پلی اتیلن با دوام را در طول مسیر خروجی قرار دهید تا در سمت امن باشد. پتوهای متحرک ضخیم پیچیده شده در اطراف وسایل آشپزخانه شما باید هرگونه تماس نامطلوب را با دیوارها و درها و درها ببندد ، اما اگر گوشه های محکم در خانه یا آپارتمان وجود دارد ، محافظت بیشتری را مستقیماً بر روی نقاط در معرض خطر قرار دهید.
نحوه بسته بندی وسایل بزرگ جهت جابجایی
پس از اتخاذ تصمیم برای جابجایی وسایل آشپزخانه ، باید به دنبال دستیابی به وسایل لازم برای بسته بندی و تجهیزات جابجایی و محافظت از خانه خود در برابر صدمات ناشی از تصادف باشید. قدم بعدی برای حرکت صحیح وسایل ، بسته بندی مناسب آنها برای حمل و نقل ایمن است.
در اینجا بهترین روش برای بسته بندی وسایل آشپزخانه در مراحل بسته بندی منطقی و پی در پی است.
یخچال و فریزر (فریزر)
حداقل 48 ساعت قبل از حرکت روزانه از یخچال خود را جدا کنید (ترجیحا بیشتر) و بگذارید بعد از خارج کردن هرگونه مواد غذایی در داخل آن کاملاً یخ زدایی شود.
• تمام قسمت های داخلی شکننده مانند محفظه تخم مرغ ، قفسه ، تقسیم کننده و غیره را جدا کرده و آنها را جداگانه بسته بندی کنید. تمیز کردن قسمت های قابل جدا شدن یخچال شما اختیاری است زیرا مجبور خواهید بود پس از ورود به خانه جدید خود مجدداً این کار را انجام دهید.
• داخل یخچال را به خوبی تمیز کرده و بگذارید کاملاً خشک شود.
• در روز جابجایی ، درب یخچال را با نوار ایمن کنید تا در حین حمل و نقل آن را خاموش نگه دارید اما مراقب باشید که به سطح دستگاه آسیب نرسانید (نوار کشش در این حالت بهتر از نوار بسته بندی معمولی است).
• سیم برق در پشت دستگاه را به خوبی ایمن کنید تا از موقعیت های خطرناک جلوگیری کنید.
• چندین پتو متحرک را در کل بدنه یخچال بپوشانید (تعداد دقیق آن به ابعاد یخچال یا فریزر شما بستگی دارد) و از نوار یا طناب محکم برای نگه داشتن پتوهای محافظ استفاده کنید.
 چگونه یخچال را با یک دالی جابجا کنیم؟ پس از بسته بندی کامل یخچال و فریزر خود ، وسایل آشپزخانه سنگین را با کمک حداقل سه یار بر روی دالی متحرک بارگیری کنید و آن را محکم ببندید تا از آن بی حرکت شود.
• یخچال و فریزرها به نظر قوی و تقریبا غیر قابل خراب هستند اما حقیقت تلخ این است که آنها دارای مکانیزم خنک کننده ای ظریف هستند که به راحتی آسیب می بینند. پس از اطمینان از یخچال ، اطمینان حاصل کنید که یخچال خود را تا حد ممکن به حالت ایستاده در تمام مراحل حمل و نقل نگه دارید. لوازم آشپزخانه را بیش از حد خم نکنید و آن را در قسمت های آن قرار ندهید زیرا این امر می تواند باعث شود روغن از طرف کمپرسور وارد مکانیسم خنک کننده شود و به آن آسیب برساند.
• هنگامی که یخچال به امنیت خانه جدید شما رسید ، حداقل 3 ساعت کامل آن را از برق جدا کنید تا هر روغن فرار شده زمان بازگشت به محلی را که در آن تعلق دارد - کمپرسور - بگذارید.
ماشین لباسشویی (ماشین ظرفشویی ، خشک کن)
• ماشین لباسشویی خود را از برق جدا کرده و منبع تغذیه را خاموش کنید.
• شیلنگهای آب را جدا و تخلیه کنید. همچنین مطمئن شوید که با خشک کردن قسمت داخلی آن با یک پارچه نرم ، آب باقیمانده در داخل دستگاه بزرگ باقی نماند.
• سیم برق و شیلنگ هایی را که هنوز از دستگاه خارج نشده اید ، در پشت دستگاه ضبط کنید. به یاد داشته باشید که هنگام چرخاندن ماشین لباسشویی بسته بندی شده خود ، بریدن سیم و شلنگ سست یک خطر اصلی است.
• درب واشر خود را محکم ببندید.
• اگر ماشین لباسشویی شما دارای فیلتر است ، می توانید هم اکنون آن را تمیز کنید تا زمان جابجایی پس انداز صرفه جویی شود.
• خوشبختانه ، واشر و خشک کن بسیار مقاوم تر از یخچال ها هستند اما در عین حال از نقطه ضعف نیز برخوردار هستند - طبل. ضروری است که طبل در حین حمل و نقل حرکت نکند و بی حرکتی اجباری انجام شود معمولاً توسط چند میله حمل و نقل تخصصی انجام می شود. اگر نمی دانید چگونه طبل ماشین لباسشویی خود را بی حرکت کنید ، با دفترچه راهنمای آن مشورت کنید یا برای کمک به فروشگاه لوازم خانگی تماس بگیرید.
 پتوهای متحرک را به طول کل واشر / خشک کن ببندید و آنها را در جای خود ببندید.
• چگونه ماشین لباسشویی را با دالی جابجا کنیم؟ با کمک حداقل سه نفر دیگر ، وسایل آشپزخانه سنگین را بر روی گلدان به دقت بارگیری کرده و آن را با تسمه یا طناب متحرک ببندید تا از تغییر مکان های خطرناک جلوگیری شود.
• پس از ورود به محل اقامت جدید خود ، فراموش نکنید که میله های حمل و نقل را قبل از روشن کردن واشر خود حذف کنید.
اجاق گاز
اگر صاحب یک اجاق گاز هستید ، بنابراین توصیه می شود از یک تکنسین واجد شرایط بخواهید که به منزل شما بیاید تا بتواند خط گاز را به درستی قطع کند.
• با ضربه زدن به سیم برق در پشت اجاق گاز ، هرگونه احتمال از بین رفتن را از بین ببرید.
• تمام اجزای قابل جداشو را از داخل اجاق گاز پخت و پز جدا کنید ، تمیز کرده و بسته بندی کنید.
 

 

• ورق های محافظ حباب را روی هر نوع عنصر به ظاهر شکننده و بیرون زده از وسایل آشپزخانه خود مانند بخش های شیشه ای و دستگیره های کنترل قرار دهید.
• بار دیگر جابجایی پتوها بهترین تجهیزات در هنگام بسته بندی وسایل آشپزخانه خواهد بود. محافظ های ضخیم را در اطراف اجاق گاز خود ببندید و نوار بزنید تا هرگونه آسیب احتمالی در حمل و نقل و همچنین صدمه به اموال خود را به حداقل برسانید.
• وزن یک واحد پخت و پز می تواند حیرت انگیز باشد ، بنابراین در حین بارگیری دستگاه بر روی دال و بعداً هنگام چرخاندن آن به سمت وسیله نقلیه منتظر ، مراقب باشید.
• پس از ورود به خانه جدید خود ، یک حرفه ای را استخدام کنید تا در صورت درخواست در مورد خود مجدداً لوازم خانگی آشپزخانه را به گاز بنزین وصل کنید.
نحوه بسته بندی وسایل آشپزخانه کوچک برای حرکت
بسته بندی وسایل آشپزخانه کوچک برای جابجایی بسیار راحت تر و ایمن تر از برخورد با هم اتاقی های سنگین و حجیم آنهاست. به طور کلی ، هنگام بسته بندی اجاق های مایکروویو ، توسترها ، سازندگان قهوه ، شیکر ، مخلوط کن ، آبمیوه گیری ، میکسر ، خردکن یا هر نوع دیگر از پردازنده های مواد غذایی موجود در آشپزخانه شما ، هنگام بسته بندی وسایل کوچک از 7 استراتژی برتر استفاده کنید:
1. اطمینان حاصل کنید که وسایل آشپزخانه کوچک شما 100٪ خشک و تمیز باشد ، قبل از اینکه آنها را برای حرکت آماده کنید.
2. قطعات جداشونده را از وسایل کوچک خود جدا کنید و آنها را جداگانه اما درون همان ظرف متحرک به عنوان قسمت اصلی بسته بندی کنید.
3. هنگام محافظت از اجزای اضافی شکننده و قابل شکنندگی یک لوازم کوچک ، روی بسته بندی و حوله های اضافی حباب خود را نکشید.
4- همیشه سعی کنید از بسته بندی اصلی برای وسایل منزل استفاده کنید زیرا آنها بهترین محافظت کلی در هنگام حمل و نقل را دارند. اگر جعبه های اصلی را نگه ندارید ، آنهایی را با اندازه های مشابه پیدا کنید.
5- برای جلوگیری از هرگونه آسیب در جابجایی ، اجزای سنگین تر یک دستگاه آشپزخانه را در قسمت پایین قرار دهید و سپس وسایل سبک تر را در قسمت بالا قرار دهید.
. هر فضای باقی مانده را در جعبه ها با کاغذ بسته بندی خرد شده و یا حتی روزنامه پر کنید تا از وسایل آشپزخانه کوچک بسته بندی شده در داخل بی حرکتی استفاده شود.
7. دفترچه راهنمای کاربر هر یک از لوازم کوچک را در جعبه مربوطه قرار دهید تا در هنگام قرار دادن تجهیزات پس از حرکت ، در وقت خود صرفه جویی کنید.
نکته ای که باید در هنگام وزن کردن گزینه های خود در نظر داشته باشید این است که بین بسته بندی و جابجایی مبل و محافظت و چرخاندن یخچال تفاوت وجود دارد. در حالی که اولین کار به هیچ وجه کار آسانی نیست ، برای مثال ، تصمیم به جابجایی یخچال توسط خودتان ، به راحتی می تواند برای یخچال مورد اعتماد شما کشنده باشد (همانطور که در بالا توضیح داده شد) ، برای قسمت های خاص خانه شما یا بدترین حالت مضر است. همه - برای شما یا هر شرکت کننده دیگری در حرکت دردناک است.
در کل خطرات جابجایی وسایل بزرگ بسیار زیاد است و معمولاً قبل از اینکه ذهن خود را بسازند به خوبی پنهان می شوند تا باعث ناراحتی شما شوند.
باید به خاطر داشته باشید که جابجایی وسایل بزرگ هیچ شوخی نیست. در حالی که بهترین راهها برای بسته بندی وسایل آشپزخانه که در اینجا توضیح داده شده است ، به شما کمک می کند وسایل مورد نیاز خود را برای حمل و نقل با خیال راحت آماده کنید و اموال خود را آماده تهیه آن بدون هیچگونه خسارت قابل ملاحظه ای بدانید ، هیچ چیز و هیچ کس در واقع نمی تواند امنیت شما را جز یک تیم باتجربه از بسترها و افرادی که کار سنگین و خطرناکی را برای شما انجام می دهند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 399
  • بازدید کلی : 1,459