loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 72 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
نحوه بسته کردن چین برای حرکت: راهنمای مرحله به مرحله شما
اولین قدم برای بسته بندی صفحات چین این است که فکر کنید آیا می خواهید یا باید آنها را با خود به خانه یا آپارتمان جدید خود ببرید. اگر ظروف نمایش داده شده شما بخشی از مجموعه ارزشمند چینی ها هستند و خود کابینت یک کابینت عتیقه چینی است یا برای شما یک ارزش احساساتی دارد ، پس بله - شما مهم نیست که چه چیزی آنها را با خود جابجا کنید. با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که حمل کمد چینی و محتوای آن هزینه و زمان مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.
قبل از اینکه بتوانید در واقع کابینت چین خود را بسته بندی کرده و جابجا کنید ، به شما توصیه می شود که همه وسایل شکننده ای را که در معرض نمایش قرار دارد ، از بین ببرید ، آنها را به درستی بپیچانید و آنها را با خیال راحت در ظروف مناسب بسته بندی کنید. امن ترین راه برای بسته بندی چین به 1) داشتن مواد بسته بندی با کیفیت مناسب ، 2) کمبود آن وسایل بسته بندی ، و 2) پیروی از قوانین اصلی ایمنی در بسته بندی وسایل شکننده.
لوازم بسته بندی خوب چین
نگهداری وسایل بسته بندی ظریف با کیفیت بالا چین یک اقدام ضروری برای بسته بندی سریع ظروف چینی و سریع است. شما واقعاً قصد ندارید کمد چینی خود را همانطور که هست بلند کنید و آن را به سمت وسیله نقلیه در حال حرکت سوار کنید ،؟ چنین اقدامی بی پروا به راحتی می تواند یکی از بزرگترین اشتباهات حرکتی است که تاکنون مرتکب شده است.
عمده تجهیزات بسته بندی چین عبارتند از:
• جعبه ظرف. به جعبه های ظروف نیاز خواهید داشت که به لطف لایه دوتایی از مقوا راه راه ضخیم آنها بهترین محافظت را برای جداکننده های شما دارند. می توانید چنین تخصصی در حال حرکت را خریداری کنید
ظروف یا از یک شرکت محلی در حال حرکت یا از یک فروشگاه عرضه اداری در نزدیکی شما. اگر به نظر می رسد پیدا کردن بسته های ظرف دو جداره مشکلی ندارد ، جعبه های مقوایی استاندارد می توانند روز را نیز صرفه جویی کنند ، اما در این صورت حتماً باید مطمئن شوید که بالشتک و کوسن بیشتری تهیه کرده اید تا از ضعف محافظت ضعیف جعبه های تک جداره استفاده کنید.
• بسته بندی حباب. مواد پلاستیکی پر مصرف هوا برای محافظت از عینک های کریستالی و کریستالی موجود در کمد چین شما ایده آل است. بسته شدن حباب ها در مواردی که دومی از یک خانه به خانه دیگر منتقل می شوند ، اغلب به عنوان محافظت نهایی در مورد موارد ظریف در نظر گرفته می شود. به همان اندازه که می توانید استطاعت حباب خود را خریداری کنید ، بخاطر استفاده مفید آن هرگز به اندازه کافی تأکید نشود.
• کاغذ بسته بندی. اطمینان حاصل کنید که کاغذ بسته بندی شما به اندازه کافی نرم است زیرا اولین لایه محافظ برای چین ظریف شما خواهد بود. هرچه کاغذ بیشتری را هنگام بسته بندی چینی خود استفاده کنید ، بهتر است ، بنابراین به همان اندازه با آن سخاوت کنید که بودجه شما اجازه می دهد.
نحوه بسته کردن چین برای یک حرکت: 10 قدم را که باید بدانید
مسلح با وسایل بسته بندی مناسب ، در اینجا مراحلی را یاد می گیریم که چگونه در هنگام جابجایی خانه چینی های ظریف را بسته بندی کنید:
• مرحله 1. پایین و قسمت های جعبه های مقوایی را که برای حمل و نقل چینی خود انتخاب کرده اید ، استفاده کنید. این مرحله ایمنی این است که اطمینان حاصل شود که ظروف شکسته نمی شوند ، حتی ممکن است جدید باشند.
مرحله 2: قبل از شروع به پر کردن آنها ، بسته های کاغذ خرد شده را در قسمت زیر جعبه ها قرار دهید. Newsprint در اینجا گزینه خوبی است - به دلیل لکه های احتمالی جوهر نمی توانید چین را در روزنامه ها بسته بندی کنید اما می توانید از روزنامه به عنوان عایق و محافظت اضافی استفاده کنید.
• مرحله 3 یک صفحه ظریف چین را در وسط چند ورق کاغذ بسته بندی قرار دهید - 2-3 ورقه باید کافی باشد.
• مرحله 4. یک به یک ، گوشه های پشته ورق را روی صفحه بکشید تا در نتیجه تماماً پوشانده شود. برای اطمینان از لبه های کاغذ از نوار بسته بندی استفاده کنید.
• مرحله 5. یک ورقه Bubble را روی بسته نرم افزاری بپیچید و مجدداً از نوار کمی استفاده کنید تا کل بسته در جای خود باشد.
مرحله 6. این مراحل را با هر تکه چینی که در کابینت چین دارید ، تکرار کنید. پس از آماده شدن ، می توانید قطعات بسته بندی شده را در جعبه های مربوطه آنها شروع کنید.
مرحله 7. صفحات محافظت شده چین را در لبه های جعبه قرار دهید - اگر آنها را صاف مرتب کنید ، وزن قطعات فوق ممکن است به قسمت های زیر آسیب برساند. مراحل چیدمان را از صفحات چینی ظریف تر شروع کرده و با سنگین ترها به پایان برسانید.
مرحله 8. در بیشتر موارد ، یک جعبه ظرف امکان ردیف دوم چینیور همراه را فراهم می کند ، بنابراین حتماً باید از آن استفاده کنید ، اما نه قبل از جدا کردن دو ردیف تشکیل شده با قرار دادن چند ورق از بسته حباب.
مرحله 9: هنگامی که یک ظرف ظرف دیگر قطعات چینی آن جا نخواهد داشت ، فراموش نکنید که هر فضای باقی مانده را درون جعبه مقوایی با کمک روزنامه ها پر کنید ، دیگر نیازی به تکه های حباب یا لباس های قدیمی اما تمیز ندارید. . هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز حرکت نخواهد کرد
داخل ظرف در حین حمل و نقل. هر جعبه بسته بندی شده را بلند کنید و به آن لرزش ملایمی بدهید - اگر احساس می کنید چیزی در داخل در حال حرکت است ، کمی صحیح باشد ، قبل از بستن درب ها ، به اضافه کردن مواد بالشتکی بیشتر توجه کنید.
• مرحله 10. اهمیت برچسب زدن روی ظروف خود را دست کم نگیرید. برای یادداشت کردن CHINAWARE و FRAGILE در بالای جعبه مقوا و حداقل در دو طرف آن از یک نشانگر سیاه یا قرمز استفاده کنید.
نکته مهم 1: به نظر می رسد 10 مرحله فوق برای بسته بندی وسایل شکننده جهانی است و به شما در بسته بندی کاسه های چینی و لیوان های چینی نیز کمک می کند. کاسه های چینی معمولاً کمی حجیم تر و سنگین تر از ظروف چینی هستند ، بنابراین در هنگام قرار دادن آن دسته از ظروف غذاخوری در بسته های ظرف باید کمی محتاط تر باشید.
نکته مهم 2: اگر کابینت چین شما حاوی ظروف شیشه ای نیز هست ، ممکن است برخی از آن لیوان ها دارای ساقه های بسیار ظریف (لیوان های شامپاین ، لیوان های شراب و غیره) باشند. در این صورت ، از ورق های بیشتری از حباب در طول کل ساقه ها تا کاسه های شیشه ای استفاده کنید. از مواد حباب دار در محل نوار بکشید و سپس از کاغذ بسته بندی نرم تر حتی برای ماندن در سمت امن استفاده کنید.
نحوه جابجایی کابینت چین: 10 قدم رسیدن به موفقیت
اکنون که با بهترین راه برای بستن چین برای حرکت آشنا هستید ، ایده این است که آن کار را به موقع انجام دهید تا بتوانید تمام توجه خود را به سمت خود کابینت چین کنید.
بهترین راه برای جابجایی کابینت چینی استخدام متخصصان باتجربه است که یک کار عالی در بسته بندی با خیال راحت چینیاور داخل آن ، محافظت از قطعه مبلمان به روشی که تنها متخصصان می توانند انجام دهند ، و حمل هر دو بسته ظرف و همچنین اثاثیه چوبی به خانه جدید شما این امر به ویژه در صورتی که می خواهید یک کابینت چین شیشه ای خمیده حرکت دهید صادق است.
 

 

با این وجود ، ممکن است هزینه اجاره آن بسته های حرفه ای و جابجایی با بودجه شما چندان قابل قبول نباشد ، بنابراین شرایط ممکن است شما را وادار کند که با کمک یک زن و شوهر از دوستان خوب ، کابینت چین خود را توسط خودتان جابجا کنید. و انجام آن خیلی آسان نخواهد بود. به هر حال ، ارزان ترین راه برای جابجایی مبلمان به حالت دیگر چیست؟
راهنمای گام به گام زیر برای جابجایی یک کابینت چینی به شما نشان می دهد که چطور وسایل گرانبهای خود را با میزان دقت ، مراقبت و ایمنی مورد نیاز خود بسته بندی و حمل کنید.
• مرحله 1. محتوای کابینت را خالی کنید. نگاهی خوب به کمد چینی خود (که به عنوان کلاهبرداری نیز شناخته می شود) داشته باشید و مطمئن شوید که کاملا خالی است. در حال حاضر شما باید تمام مطالب آن (چین ، ظروف شیشه ای ، وراثت ، اشیاء با ارزش تصادفی) را خارج کرده و آن دسته از کالاهای با ارزش را به طور جداگانه با امن ترین روش ممکن (همانطور که در بالا گفته شد) بسته بندی کرده بود. هر چیزی که به طور تصادفی در داخل کابینت باقی مانده باشد به احتمال زیاد فراتر از تعمیر خواهد بود.
• مرحله 2. عناصر شیشه ای را با احتیاط اداره کنید. بیشتر کابینت های چین دارای درهای شیشه ای شکننده و قفسه های شیشه ای ضعیف هستند. چگونه یک کابینت شیشه ای را جابجا کنیم؟ دست زدن به عناصر شیشه ای از مبلمان گران قیمت شما می تواند مشکل و ساده خطرناک باشد. یک قدم اشتباه در اینجا نه تنها شیشه های خرد شده را پشت سر می گذارد بلکه قطعات شیشه ای ممکن است به شما یا افرادی که به شما کمک می کنند نیز آسیب جدی وارد کنند.
• مرحله 3. درب های شیشه ای را ایمن کنید. همانطور که از قبل می توانید حدس بزنید ، ایمن سازی قسمت های شیشه ای از قلاب شما اولویت اصلی شماست. اولین کار پیش روی شما این است که درهای شیشه ای را جدا کرده و به صورت جداگانه بسته بندی کنید. برای انجام این کار ، یک پیچ گوشتی را بگیرید و پیچ هایی که لولا را در دست دارید ، بردارید. داشتن یک 
یاور در همه زمانها برای جلوگیری از ریزش درها. سپس درهای کابینت چین خود را یکی یکی آهسته و با دقت بردارید. برای محافظت از دستان خود از دستکش کار استفاده کنید. هر درب را بصورت جداگانه در کاغذ بسته بندی ضخیم ببندید و به دنبال آن یک لایه دوم از بسته حباب کنید. در آخر اینکه درها را به عنوان محافظ نهایی درها را در پتو بپیچید و با نوار بسته بندی آنها را ایمن کنید. پیچ ها ، لولا ها و سایر قطعات کوچکتر را در کیسه های Ziploc نگه دارید تا در این روند گم نشوند.
• مرحله 4. قفسه های شیشه ای را ایمن کنید. قدم بعدی حذف قفسه های شیشه ای از کابینت چین شما است. ایمنی در اینجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است! قفسه ها را یک به یک و بدون انجام حرکات ناگهانی در حالی که همزمان با احتیاط شدید انجام دهید ، بیرون بیاورید. حداقل یک دوست داشته باشید تا بتواند آن قفسه های ظریف شیشه ای را از بین ببرد - برای جلوگیری از تماس با بدنه کابینت ، لازم است از زوایای خروجی مختلف استفاده کنید. برای محافظت از انگشتان دست و دستان خود از دستکش های ضخیم کار استفاده کنید. قفسه های شیشه ای معلق را در کاغذ بسته بندی ببندید و سپس آنها را با ورق های بسته بندی حباب بپوشانید. مانند درب های شیشه ای ، محافظت نهایی از روتختی مبلمان ضخیم را فراموش نکنید - پتو های معمولی قدیمی نیز باید این ترفند را انجام دهند.
 مرحله 5. کابینت یک تکه یا دو تکه چین؟ کابینت چین شما ممکن است از یک قطعه جدا نشدنی تشکیل شده باشد ، یا ممکن است دارای دو بخش باشد - یک بخش فوقانی که chinaware در قفسه های شیشه ای محافظت شده توسط درب های شیشه ای و یک بخش پایین با کشوهایی ارائه می شود که فضای ذخیره اضافی را ارائه می دهند. اگر کابینت چین 2 تکه شماست ، خوشحال می شوید بدانید که بسته بندی ، محافظت و حمل و نقل بسیار ساده تر خواهد بود. چگونه یک کابینت چین را جدا کنیم؟ با مشاهده وزن و حجیم بودن قطعه فوقانی ، دو بخش را با کمک یاران خود جدا کنید. برای گرفتن بهتر از دستکش کار استفاده کنید.
• مرحله 6. کل مبلمان را با پتو بپیچید. نه ، مشکل در این مورد این نیست که کابینت ظریف چین شما ممکن است سرما بخورد - بلکه این شکنندگی مبلمان با ارزش است که باید از آن نگران باشید. پتو های مبلمان را در تمام طول و عرض 1 قطعه خود ببندید یا دو بخش را به صورت جداگانه با آن پوشش های ضخیم محافظت کنید تا روند حرکت کابینت چین سریعتر و ایمن تر شود. از نوار روی پتوها استفاده کنید تا کل بسته نرمال تا حد ممکن محکم شود.
• مرحله 7. ملاحظات بسته بندی کابینه چین. در هنگام بسته بندی یک کابینت چین برای انتقال به خانه دیگری ، باید چند نکته مهم را در خاطر داشته باشید. 1) بسته بندی حباب یا نوار بسته بندی را مستقیماً روی قسمت ظریف یا عناصر شیشه ای کابینت چین شما قرار ندهید. ممکن است پایان ظریف چوب برای همیشه خراب شود و یا نشانه های ناخوشایندی روی قسمت های شیشه ای مبلمان باقی بماند. 2) اگر بنا به دلایلی معتبر ، درهای شیشه ای را جداگانه بسته و بسته بندی نکرده اید ، باید با قطعات قطع شده از مقوا ضخیم آنها را ایمن نگه دارید. ورق های مقوایی را روی عناصر شیشه ای قرار دهید و آنها را با نوار کششی (بسته بندی پلاستیکی) یا رشته های ریسمان در محل خود حل کنید.
• مرحله 8. پاهای کابینت خود را ایمن کنید. جای تعجب نیست که قسمت هایی از کابینت چین که مستعد آسیب هستند ، پاهای آن است. آنها را با پتو ضخیم یا چندین ورق از حباب بپیچانید و از نوار زیادی برای ایمن سازی آنها استفاده کنید. اگر صاحب کابینت آنتیک چین هستید ، پاهای آن احتمالاً به شدت تزئین شده است که باعث می شود آنها نسبت به بیشتر قطعات مبلمان موجود در خانه شما آسیب پذیرتر و لطیف تر شوند.
مرحله 9: مبلمان خود را از خانه خود دور کنید. دو مرحله آخر حرکت کابینت چین از پتانسیل بسیار خوبی برای آسیب دیدن نفیس ترین اثاثیه مبلغی که احتمالاً متعلق به شما است ، برخوردار است. برای جلوگیری
تصادفات و صدمات از هر نوع ، شما و یاران خود باید ابتدا بدانید که چگونه یک کابینت چین را بلند کنید (از تکنیک های مناسب بلند کردن استفاده کنید) ، و سپس نحوه استفاده از وسایل مناسب در حال حرکت برای چرخاندن قطعه با خیال راحت از خانه خود استفاده کنید. دالی لوازم خانگی بهترین شرط بندی شما برای جابجایی سریع و بی خطر کابینت سنگین چینی شماست - فقط مطمئن شوید که مبلمان به کمک طناب یا تسمه ها به کمک طناب یا تسمه ها کاملاً ایمن و بی حرکت است و قبل از اینکه شما و دوستانتان آنرا به وسیله نقلیه در حال انتظار منتقل کنید ، بی حرکت است. (اگر مبلمان شما از طریق درب در دسترس نباشد ، چه کاری باید انجام شود؟)

• مرحله 10. چگونه یک کابینت چین را در وسیله نقلیه در حال حرکت بارگذاری کنیم؟ اگر تصمیم گرفته اید که از بسترهای حرفه ای و جابجایی برای مراقبت از کابینت چین خود استفاده نکنید ، باید یک کامیون متحرک را از یک شرکت اجاره کامیون اجاره کرده باشید. در این صورت ، باید با کشیدن قطعه ابزار بارگذاری شده در امتداد رمپ بارگیری استاندارد ون متحرک اجاره شده ، قطعات مبلمان ایمن را به قسمت پشت وسیله نقلیه بپیچانید. اگر تصمیم دارید که وانت یک دوست را برای انجام کار وام بگیرید ، مطمئن شوید که به چنین مکانیزم بارگیری مجهز است. به هر حال ، یک بار در داخل ، کابینت بسته بندی شده چین را به کنار خودرو وصل کنید تا از هر نوع حرکت در طول جاده جلوگیری کنید.
به یاد داشته باشید که یک کابینت چینی یک مبلمان بسیار آسیب پذیر است که ممکن است یکی از گرامی ترین دارایی های خانه شما باشد. اگر احساس می کنید وظیفه بسته بندی چینی های خود را دارید ، به علاوه بسته بندی و جابجایی کابینت چین شما بیش از آنچه می توانید انجام دهید (بعلاوه ، شما یک جابجایی حرفه ای نیستید) ، پس از آن کار معقول را انجام دهید و با top- تماس بگیرید. شما می توانید به جابجایی مبلمان دارای امتیاز اعتماد کنید و از تخمین قیمت درخواست کنید تا بدانید که در کجا هستید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 407
  • بازدید کلی : 1,467