loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 29 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
منبع: 5 چیزهایی که هرگز نباید به آنها اعتماد کرد

البته باید در بسته بندی وسایل خود مراقب باشید تا در شرایط مناسب آنها را حفظ کرده و بتوانید دوباره از آنها در مکان جدید خود استفاده کنید. بهترین شرط شما برای تحویل وسایل شما در مقصد نهایی دست نخورده و بدون هیچ مشکلی ، استخدام جابجایی باتجربه است ، زیرا آنها دانش فنی و تجهیزات جابجایی کافی لازم برای انجام یک جابجایی صاف و بدون دردسر را دارند.
هرچند ممکن است منتخبین منتخب شما صالح و قابل اعتماد باشند ، اما به شما توصیه می شود که برخی از اموال خاص خود را به آنها واگذار نکنید.
اگر می خواهید پوشه ای را که شامل تمام اسناد شما است در بالای آخرین جعبه در حال حرکت قرار دهید و آن را به انتقال دهنده ها تحویل دهید ، مثلاً دو بار فکر کنید. بعضی چیزها فقط خیلی مهم هستند و شما باید همیشه آنها را در کنار خود نگه دارید.

و باز هم ، اگر قصد دارید جواهرات مادربزرگ های خود را در یک جعبه متحرک ساده بسته کرده و آن را روی کامیون متحرک قرار دهید ، دو بار فکر کنید. برخی از اقلام با چنان احساساتی سرمایه گذاری می شوند که فراق با آنها واقعاً دردناک و غیر منطقی است.

بنابراین ، این موارد بسیار ویژه در بین وسایل عادی شما که هرگز نباید به آن ها واگذار کنید؟
# ملزوماتی که بدون روز نمی توانید انجام دهید؛
# موارد با ارزش پولی بسیار بالا؛
# دارایی های گرامی که یادآور مردم عزیز ، تجربیات شاد یا وقایع سرنوشت ساز است.
در اینجا لیستی کامل از موارد ارزشمندی که باید همیشه خودتان را جابجا کنید وجود دارد:
1) اسناد مهم
اسناد مهم خود را با دقت محافظت کنید.
مطمئناً هیچ کس اسناد شما را سرقت یا آسیب نمی زند ، اما شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد و به زودی می خواهید که به آنها احتیاج پیدا کنید. اگر به راحتی تمام مقالات مربوط به حرکت را در یک باند جداگانه نگه داشته اید ، کافی است آن را در صندوق امانات کوچک یا قفل قفل به همراه تمام اسناد شخصی خود (گذرنامه ، گواهینامه رانندگی ، سوابق پزشکی و مدارس ، گواهی های تولد و ازدواج ، بیمه نامه ها) قرار دهید. ، اوراق ثبت نام خودرو ، اوراق بهادار وام ، اظهارنامه بانکی و غیره) و جعبه را همیشه در کنار خود نگه دارید. البته ، شما فقط می توانید تمام مقالات خود ، مربوط به جابجایی و شخصی را جمع آوری کرده و آنها را در کیف خود قرار دهید تا بدون توجه به نحوه سفر به مقصد نهایی خود ، حمل آنها راحت تر انجام شود. اگر در حال رانندگی هستید یا بلیط هواپیما را جستجو می کنید ، کلیدهای ماشین خود را دو بار بررسی کنید.
2) جواهرات گرانبها

قطعات جواهرات کوچک و گران هستند - دو ویژگی که آنها را بسیار مستعد ناپدید شدن مرموز در طی فرآیند حرکت می کند. در واقع ، از بین بردن یا جای دادن یک حلقه کوچک یا سنجاق سینه در هرج و مرج در حال حرکت بسیار آسان است و هرگز دوباره آن را پیدا نکنید. حتی برای کسی ساده تر است که فقط یک قطعه جواهرات را بردارید و آن را فراموش نکنید ، به خصوص اگر آنقدر بی احتیاط باشید که وسایل گرانقیمت خود را در طول فعالیت های جالب توجه در هنگام حرکت روزانه رها نکنید. شاید باور سخت باشد اما بسیاری از افراد بی تجربه در خانه که آنقدر ساده لوح بوده اند که وسایل گران قیمت خود را با بقیه کالاهای خانگی خود بسته بندی کرده اند ، ایمن و دست نخورده پیدا کرده اند. جعبه های جواهرات آنها در این مرحله گم شده اند.

اگر از قبل در مورد شرکت های در حال تحقیق تحقیق کرده و افراد معتبر را استخدام کنید ، می توانید مطمئن باشید که آنها از شما دزدی نخواهند کرد. با این وجود ، ممکن است یک قطعه جواهرات ظریف در هنگام حمل و نقل به راحتی آسیب ببیند ، زنجیر گردنبندها و دستبندها درهم پیچیده شوند ، سنگهای قیمتی شکسته شوند و غیره. نهایت مراقبت و مطمئناً آنها را به مکان جدید خود خواهید رساند
3) الکترونیک گران قیمت

هشدار داده می شود که پیشرفته ترین وسایل الکترونیکی در صدر لیست موارد سرقت رفته در حین حرکت (حتی فریم های عکس دیجیتالی و هدفون استریو نیز مفقود گزارش شده اند ، به این ترتیب دی وی دی ها و دیسک های Blu-Ray با فیلم ها و بازی های محبوب نیستند). علاوه بر این ، اگر برخی افراد بد اخلاق به اطلاعات شخصی ذخیره شده دیجیتالی دسترسی پیدا کنند ، حتی ممکن است شما قربانی سرقت هویت شوید.

بنابراین ، همیشه ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتالی ، تلفن هوشمند خود یا هر اسباب بازی الکترونیکی گران قیمت را در اختیار داشته باشید. حتی ممکن است در طول سفر خود آنها را به خوبی استفاده کنید - برای مشورت با برنامه در حال حرکت ، تماس با شرکت در حال حرکت یا دوستان خود ، گرفتن عکس از مناظر طبیعی طبیعی در طول جاده ، برای تحقیق در مورد برخی اطلاعات مفید (مکان رستوران های خوب برنامه های نزدیک ، برنامه زمانی ، شرایط آب و هوایی مورد انتظار ، و غیره) یا فقط برای سرگرمی خود و خانواده.

الکترونیک های حساس ، مهمتر از همه در لیست موارد آسیب دیده در حین حرکت ، به ویژه هنگام حرکت در مسافت های طولانی در اواسط تابستان یا اواسط زمستان ، قرار دارند. درجه حرارت شدید و شرایط نامساعد آب و هوا می تواند صدمات جبران ناپذیری به دستگاههای حساس شما وارد کند ، بنابراین به شما توصیه می شود تا همیشه آنها را در وسیله نقلیه شخصی خود نگه دارید تا همیشه در محیط کنترل دما نگه دارید. 
به عنوان مثال ، هنگام جابجایی وسایل بسیار بزرگ و دشوار ، مانند تلویزیونهای پلاسما یا کامپیوترهای رومیزی ، آنها را در جعبه های محکم مناسب بسته بندی کرده و مقدار کافی از مواد مناسب کف پوش (مانند کف پوش کف یا بسته بندی بادام زمینی) را اضافه کنید که از جابجایی در داخل جلوگیری می کند. جعبه ها ، در طول حمل و نقل ارتعاشات را جذب می کنند و عایق دمای کافی را فراهم می کنند. 
جعبه ها را با نوار بسته بندی زیادی بچسبانید و قبل از واگذار کردن آنها به آنها ، "FRAGILE" ، "هندل با مراقبت" ، "این طرف جانبی" و سایر دستورالعمل های مناسب را برچسب بزنید. همچنین ، فراموش نکنید که از دستگاههای ذخیره سازی دیجیتال خود با گذرواژه محافظت کنید.
4) خانواده های ورثه

از دست دادن هر یک از موارد فوق ممکن است باعث سردردهای زیادی برای شما شود و ممکن است برای شما گران تمام شود ، اما از دست دادن هر یک از موارد ذکر شده در زیر منجر به پریشانی عاطفی عمیق خواهد شد زیرا هیچ تلاشی و هیچ مبلغی نمی تواند آنها را به عقب برگرداند.

مواردی که از احساسات بالایی برخوردار هستند ، غیرقابل جبران هستند زیرا آنها خاطرات چیزی یا شخص مهمی را در زندگی شما حفظ می کنند. این که آیا این یک آویز طلایی به ارزش هزار دلار است ، یا یک ساعت جیب شکسته ، بی ارزش است ، خانواده های شما برای شما بی ارزش هستند و صرف فکر از دست دادن آنها احتمالاً دردناک و غیرقابل تحمل است. بنابراین ، برای مراقبت از کالاهای گرانبها ، به شما توصیه می شود که خودتان آنها را حمل کنید. حتی اگر چنین مواردی به سرقت نرود بسیار بعید است ، اما به راحتی آسیب می بینند ، بنابراین تنها راه اطمینان از آرامش خاطر شما این است که همیشه آنها را در کنار خود نگه دارید.
5) عتیقه ، آثار هنری ، و وسایل گردآورنده

شما قادر نخواهید بود زره پوش قرن نوزدهم خود را با وسیله نقلیه خود جابجا کنید ، اما هر عتیقه ای کوچکتر که در خودرو جای می گیرد باید با شما به مقصد نهایی خود سفر کند. قطعات بزرگی که روی کامیون متحرک بارگذاری می شود را با دقت ببندید تا بتوانید در حد امکان محافظت کنید و شخصاً از رانندگان خود بخواهید هنگام استفاده از این وسایل خاص بسیار مراقب باشند (حتی می توانید در قالب نکات اضافی انگیزه ای را ارائه دهید. مطمئن باشید که آنها به درخواست شما توجه خواهند کرد). اگر یک اتاق کامل و پر از مبلمان آنتیک دارید ، به شما توصیه می شود برای اطمینان از حمل و نقل ایمن و بدون مشکل از قطعات گرانبها خود ، با انتقال دهنده های تخصصی تماس بگیرید.

به همین ترتیب ، قطعات هنری خیلی ظریف و با ارزش هستند که روی یک کامیون متحرک بارگذاری شود. در صورت داشتن وسایل بزرگی که امکان حمل و نقل در اتومبیل خود را ندارید ، از جعبه های چوبی سفارشی مخصوصاً برای نگهداری آثار هنری استفاده کنید ، و از پارچه های حبابی ، ورقهای کف و کاغذ راه راه استفاده کنید تا از حداکثر محافظت در برابر اشیاء هنری گرانبها خود استفاده کنید. حمل و نقل آنها را با هواپیما در نظر بگیرید زیرا سفر کوتاهتر خواهد بود و از خطر آسیب دیدن قطعات خود در اثر شرایط سخت آب و هوایی جلوگیری می کنید.

تمام تلاش خود را بکنید تا فضای کافی در اتومبیل یا چمدان های دستی خود برای مجموعه های با ارزش خود پیدا کنید. حتی اقلام ارزان قیمت که از جمع آوری آنها لذت برده اید ، مانند کارت پستال یا سکه های خارجی ، احتمالاً برای شما عزیز هستند ، بنابراین اگر خیلی حجیم نیستند ، فقط آن را ریسک نکنید و آنها را با خود ببرید.
جایزه - فراتر از قیمت

هرچند ممکن است دارایی های مادی و ارزشمندی از ارزش شما برخوردار باشد ، برخی از چیزهای حتی با ارزش تر نیز وجود دارند که مطمئناً نمی خواهید به کسی اعتماد کنید ، زیرا رفاه آنها بیش از هر چیز در جهان وجود دارد:
• کودکان - بدون شک ، ایمنی و رفاه فرشتگان کوچک شما مهمترین دغدغه اصلی شما در کل فرایند حرکت خواهد بود. هر کاری که می توانید انجام دهید تا اضطراب بچه های خود را کاهش داده و سفر خود را به خانه جدید خود برنامه ریزی کنید تا در حد امکان برای آنها آرامش بخش و لذت بخش باشد - اسباب بازی های مورد علاقه خود را در اتومبیل با خود نگه دارید ، یک جعبه وسایل ضروری را برای بچه های کوچک خود تهیه کنید. در جاده نیاز داشته باشید ، مرتباً برای ناهار و نوشیدنی متوقف کنید ، با پارک های خوب و یا زمین های بازی متوقف شوید تا به بچه های خود اجازه دهید هوای تازه ای کسب کنند ، و غیره.

• حیوانات اهلی - دوستان حیوانات کوچک شما جزئی از خانواده هستند و برای کنار آمدن با استرس ناشی از هرج و مرج در حال حرکت در اطراف ، نیاز به مراقبت عاشقانه شما دارند. بنابراین ، بهتر است که حیوانات اهلی عزیز خود را جابجا کنید تا بتوانید به نیازهای آنها گرایش پیدا کنید و با تمام عشقی که لیاقتشان را دارید ، با آنها رفتار کنید. اگر به دلایلی غیرممکن است ، از خدمات با کیفیت شرکت های تخصصی حمل و نقل حیوانات استفاده کنید ؛
• گیاهان - گیاهان از دشوارترین کارها برای جابجایی هستند ، زیرا ممکن است از جابجایی جان سالم به در ببرند مگر اینکه به درستی درمان شوند. برای جابجایی موفقیت آمیز گیاهان خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و آماده سازی های مختلفی را انجام دهید.
البته چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید همیشه خودتان را نیز حرکت دهید:
• کیت Survival - به نظر شما خیلی مهم نیست که جعبه اول باز خود را روی کامیون متحرک قرار دهید ، درست است؟ اگرچه بعید به نظر می رسد مملو از چیزهای گران قیمت باشد ، اما ممکن است بسیار ارزشمند باشد وقتی که مجبور شوید یک روز یا دو در خانه جدید خود بدون همه دارایی های زمینی خود بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که داروهای ، لوازم آرایش ، تغییر لباس برای اعضای خانواده ، اسباب بازیهای راحتی ، وسایل کوچک و وسایل ضروری دیگری که ممکن است به شما فوراً به آنها احتیاج داشته باشد ، همراه خود سفر کنید.

• پول و کارت های اعتباری - برای نوک تردد خود ، پرداخت هزینه عوارض در جاده ها ، خرید اسنک و نوشیدنی در طول مسیر و غیره به پول نقد نیاز خواهید داشت. همچنین ایده خوبی است که در مواقع اضطراری کارت های اعتباری خود را مفید نگه دارید.

• غیرمجاز - جابجایی ها به دلایل ایمنی مواد خطرناک ، مواد غذایی قابل فساد و سایر موارد غیرمجاز را نخواهند گرفت ، بنابراین وظیفه شماست که قبل از حرکت خود از آنها استفاده کنید ، از شر آنها خلاص شوید یا آنها را پیدا کنید. راهی برای انتقال آنها به مقصد نهایی شما.
حتی بیمه اضافی تضمین کننده آرامش خاطر شما در مورد اشیاء با ارزش فوق الذکر نخواهد بود ، اما اگر اتفاق بدی افتاد حداقل به شما پرداخت می شود. بنابراین ، گزینه های خود را تحقیق کرده و بیمه مناسبی را برای دارایی های گرامی خود تأمین کنید.

آخرین و مهم نیست - قبل از عزیمت کامیون در حال حرکت و آخرین باری که ویژگی قدیمی خود را رها می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مهمی فراموش نشده و پشت سر گذاشته شده است و یا سوء استفاده و به اشتباه در کامیون متحرک بارگذاری شده است.
به یاد داشته باشید که حتی اگر شما منتخبان قابل اعتماد را نیز استخدام کرده باشید ، ممکن است حادثه ای رخ دهد و ممکن است محموله خود را از دست دهید یا برخی از موارد شما به شدت آسیب ببینند. اگر برای برنامه حفاظت از مسئولیت کافی تصمیم گرفته اید ، به درستی جبران می شوید و قادر خواهید بود وسایل خانگی مفقود شده یا آسیب دیده خود را تعمیر یا جایگزین کنید. با این حال ، اشیاء با ارزش شما ، به ویژه موارد با ارزش احساساتی بالا ، قابل بازگشت نیستند ، بنابراین خطر نکنید و خودتان آنرا منتقل کنید.
آیا می توانید به موارد دیگری فکر کنید که هرگز نباید به افراد متحرک آنها اعتماد کرد؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 1,468