loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 134 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
از لوازم بسته بندی مناسب استفاده کنید

منبع: نحوه بسته بندی لیوان برای جابه جایی: راهنمای بسته بندی ظروف شیشه ای

بسته بندی مناسب البته نیاز به مواد بسته بندی مناسب دارد. بنابراین ، اولین قدم شما برای اطمینان از ایمنی عینک در حین حرکت در منزل ، تهیه لوازم بسته بندی مناسب (خیر ، روزنامه های قدیمی و جعبه های مقوایی استفاده شده است که می توانید به راحتی بصورت رایگان انجام دهید) انجام نخواهید داد - به مواد بسته بندی و کوسن با کیفیت نیاز دارید. ظروف متحرک محکم که در طی کل فرایند جابجایی ، عینک های ظریف شما را به خوبی محافظت می کنند). برای بسته بندی عینک از چه چیزی استفاده کنیم؟
• جعبه های بسته بندی لیوان - هر نوع جعبه مقوایی متوسط ​​، بسیار خوب کار می کند ، اما جعبه های ظرف مخصوص (همچنین به عنوان بشکه های ظرف یا بسته ظروف شناخته می شوند) بهترین شرط بندی شما هستند. آنها از مقوا محکم ساخته شده اند ، دارای دیوارهای ضخیم تر هستند و معمولاً برای بسته بندی شیشه ها با تقسیم کننده همراه هستند. جعبه هرچه محکم تر باشد ، غارنوردن ، خرد شدن و یا دندان در هنگام قرار گرفتن در صندوق های دیگر در کامیون متحرک بعید است ، شکستن زیر وزن آیتم های موجود در آن ، یا تحمل نوعی آسیب دیگر در طول حرکت . بنابراین ، جعبه های مقوایی ضخیم تر ، محافظت بهتری نسبت به شکن های شما می کنند. از این گذشته ، تقسیم سلولی به نگه داشتن قطعات جداگانه در جعبه کمک می کند و از تماس آنها با یکدیگر در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند و خطر آسیب دیدن وسایل را بیشتر می کند. اگر نمی توانید جعبه های سلولی مخصوص را تحمل کنید ، می توانید با جعبه های متحرک معمولی نیز این کار را انجام دهید - فقط اطمینان حاصل کنید که آنها در شرایط خوبی هستند و آنها را به خوبی آماده می کنید (برای جزئیات بیشتر به زیر مراجعه کنید)؛
• کاغذ بسته بندی نرم - کاغذ بسته بندی مخصوص ظروف شیشه ای باید تا حد امکان نرم و صاف باشد تا سطح ظریف شیشه خراشیده نشود. این اولین لایه محافظت از تمام موارد شیشه ای شما را فراهم می کند ، بنابراین حتماً کاغذ بسته بندی زیادی تهیه کرده و از سخاوتمندانه آن استفاده کنید. از وسوسه تعویض آن با روزنامه های قدیمی خودداری نکنید ، اما به نظر می رسد گزینه بسیار مقرون به صرفه است - بسته بندی عینک با روزنامه ایده خوبی نیست ، زیرا روزنامه ها لکه های جوهر زشت را روی شیشه می گذارند. اما بعد از اینکه شیشه ها به درستی پیچیده و در داخل کارتن های متحرک قرار گرفتند ، می توانید از روزنامه ها برای پر کردن فضاهای خالی در جعبه ها استفاده کنید.
• حباب بسته بندی - بسته شدن حباب بهترین دوست شما در هنگام محافظت از محافظ و عینک استثنا نیست. مواد حباب مخصوصاً هنگام بسته بندی مواد سخت افزاری مفید است.
نوار بسته بندی - برای تقویت جعبه های متحرک و بسته شدن محکم به آنها ، به نوار بسته بندی نیاز خواهید بود ، بلکه برای بسته نگه داشتن لیوان ها ، بسته بندی کاغذ و حباب نیز در جای خود قرار دارند.
• نشانگرهای دائمی - اطمینان حاصل کنید که از نشانگرهای دائمی برخوردار باشید تا بتوانید به راحتی جعبه های متحرک شیشه خود را برچسب بزنید و تمام دستورالعمل های لازم برای استفاده را بنویسید. همچنین بخواهید چند برچسب FRAGILE بزرگ و با رنگ روشن بخرید.
حوله های قدیمی ، بسته بندی بادام زمینی ، ورق های کف و سایر انواع مواد محافظ و محافظ نیز می توانند هنگام بسته بندی عینک برای حرکت مفید باشند.
جعبه های متحرک شیشه ای را آماده کنید
هنگامی که تمام وسایل لازم برای بسته بندی را در اختیار داشته باشید ، حتماً کمی زمان لازم را برای تهیه درست جعبه های بسته بندی شیشه ها اختصاص دهید - خیلی از وقت شما طول خواهد کشید ، اما به سمت اطمینان از ایمنی ظروف شکننده خود خواهید رفت ، به خصوص اگر شما از جعبه های متحرک معمولی استفاده می کنید:
جعبه های بسته بندی را تقویت کنید - قسمت های زیر جعبه های مقوایی را که قصد دارید برای بسته بندی ظروف شیشه ای استفاده کنید ، دو بار نوار کنید. این اقدامات ایمنی اطمینان حاصل می کند که کارتن ها زیر وزن شیشه های بسته بندی شده شکسته نشوند.
کف بالایی را فراهم کنید - قسمت زیر هر جعبه بسته بندی ظروف شیشه ای را با یک لایه محافظ از کاغذ خرد شده بپوشانید. هرچه بالشتک ضخیم تر باشد ، در هنگام حمل و نقل ، لرزش و لرزش را بهتر جذب می کند و خطر آسیب دیدن عینک شما را کاهش می دهد. بادام زمینی فوم ، بسته بندی حباب ، ورق های کف و انواع پارچه های نرم همه کار خوبی را ایجاد می کنند و یک لایه عایق در قسمت زیر جعبه ایجاد می کنید ، اما روزنامه خرد شده ارزانترین گزینه شماست؛
تقسیم کننده ها (سلول ها) را در بالای کاغذ خرد شده (در صورت وجود) قرار دهید.
جعبه های متحرک شیشه ای شما خوب و آماده هستند. اکنون زمان آن است که عینک را آماده کنید.
به هر حال ، آیا می دانید که یک اپلیکیشن برای جابجایی وجود دارد که به شما کمک می کند خانه خود را موجودی کنید ، شما را از ابتدا تا انتها سازماندهی کنید و حتی به شما اجازه می دهد هزینه های جابجایی خود را محاسبه کنید؟
ظروف شیشه ای خود را مرتب کنید
قبل از شروع به بسته بندی ظروف و لیوان ها برای حرکت ، باید تمام کمد ها و کابینت های خانه خود را بگذرانید و تصمیم بگیرید که کدام یک از وسایل شیشه ای خود را نگه دارید و کدام یک را قبل از حرکت خود خلاص کنید. قطعاتی که می خواهید با خود ببرید باید دسته بندی شده و به ترتیب بر اساس آنها دسته بندی شوند:
• کل مجموعه ظروف شیشه ای خود را بر روی یک میز بزرگ و پایدار مرتب کنید (جدول اتاق غذاخوری شما کامل خواهد بود) و هر قطعه را به دقت بررسی کنید - هر نوع ترک خورده ، خرد شده ، لکه دار شده و یا در غیر این صورت آسیب دیده عینک ارزش وقت ، تلاش و ... را ندارد. پول مورد نیاز برای جابجایی آنها و باید فوراً بازیافت شود (البته مگر اینکه آنها ارزش بسیار خوبی برای احساسات داشته باشند - البته شما احتمالاً می خواهید عینک عروسی خود را نگه دارید ، حتی اگر در شرایط کاملی نباشید).
• وسایل شیشه ای را مرتب کنید - قطعات کریستالی و سایر ظروف شیشه ای بسیار ارزشمند را کنار بگذارید ، ست ها را کنار هم قرار دهید و سایر شیشه های مورد نیاز خود را بر اساس نوع قرار دهید - لیوان های ساقه ای ، لیوان های آشامیدنی کف صاف ، لیوان های شیشه ای ، کاسه های شیشه ای ، گلدان های شیشه ای و غیره.
ایده خوبی است که تمام لیوان های مورد نظر برای ارسال به خانه جدید خود را بشویید - فقط قبل از شروع بسته بندی آنها برای جابجایی مطمئن شوید که آنها کاملاً خشک شده اند.
نحوه بسته بندی ظروف شیشه ای برای حرکت
بنابراین ، بهترین روش برای بسته بندی ظروف شیشه ای چیست؟ این بستگی به نوع شیشه های بسته بندی شده شما دارد ، البته - اگرچه اصول اولیه ایمنی و روش های بسته بندی یکسان هستند. شما می توانید بهترین نکات برای بسته بندی عینک - با توجه به انواع و مشخصات آنها - در زیر بیابید:
نحوه بسته بندی لیوان های نوشابه
امن ترین راه برای بسته بندی عینک برای حرکت این است که هر قطعه را به صورت جداگانه بپوشانید و آن را در یک سلول جداگانه در بسته ظرف قرار دهید:
مرحله 1: چگونگی پیچیدن لیوان برای حرکت
• یک پتو نرم یا یک حوله بزرگ را روی یک سطح صاف و پایدار (مانند یک میز یا پیشخوان) قرار دهید.
• چندین صفحه کاغذ بسته بندی نرم را روی سطح کوسن قرار دهید.
• لیوان را با زاویه ای در نزدیکی گوشه پشته کاغذ قرار دهید (در ابتدا پر کردن شیشه را با کاغذ خرد شده در نظر بگیرید).
• شروع به چرخاندن لیوان در کاغذ کنید و انتهای کاغذ را به محض رفتن بکشید.
• تا زمانی که به انتهای برگه های کاغذ نرسید ، نورد خود را ادامه دهید - شیشه شما با خیال راحت در چند لایه کاغذ پیچیده می شود.
• از انتهای قسمت انتهای شیشه تا کنید و از نوار بسته بندی برای نگه داشتن بسته نرم افزاری استفاده کنید.
 

 

پیچیدن عینک برای جابجایی کار دشواری نیست اما باید با نهایت دقت انجام شود - یک اشتباه تنها می تواند عینک آشپزخانه شما را به محافظ شیشه تبدیل کند.
مرحله 2. نحوه بسته بندی لیوان در جعبه
• لیوان های پیچیده شده را در جعبه متحرک قبلاً آماده شده (بالای کاغذ خرد شده) به صورت راست قرار دهید ، که دهانه های آنها به سمت پایین باشد. اگر از یک بشقاب ظرف مخصوص با تقسیم کننده استفاده می کنید ، هر لیوان را در یک سلول جداگانه قرار دهید.
• هنگامی که "لایه" عینک را درون جعبه چیده اید ، مقداری کوسن (کاغذ خرد شده ، بسته بندی بادام زمینی ، پارچه های نرم و غیره) را در میان حلقه ها قرار دهید تا مطمئن شوید که کاملاً بی حرکت هستند و از یکدیگر عایق کاری شده اند.
• اگر فضای کافی در جعبه وجود دارد ، می توانید یک لایه دوم عینک را روی قسمت اول اضافه کنید - فقط مطمئن شوید که لوله های سنگین تر را در قسمت زیر قرار دهید و قبل از تنظیم ، آنها را با یک لایه محافظ از بسته بندی حباب یا کف های کف بکشید. لایه دوم شیشه های سبک تر در بالای آنها.
• هرگونه فضای خالی را در جعبه با مواد کوسن پر کنید تا در هنگام حمل و نقل از شیشه یا برآمدگی شیشه ها به یکدیگر جلوگیری نکنید.
• یک لایه نهایی از حباب را به بالای شیشه ها اضافه کرده و جعبه را ببندید (اطمینان حاصل کنید که درب بدون فشار بیش از حد روی ظروف قابل شکستن در داخل بسته شده است).
• کارتن را بلند کرده و آن را به آرامی تکان دهید تا حرکت در داخل جعبه بررسی شود - در صورت مشاهده هرگونه تعویض ، جعبه را باز کنید ، بالشتک بیشتری اضافه کنید و تست را تکرار کنید.
• وقتی مطمئن هستید که هیچ چیزی در داخل جعبه حرکت نمی کند ، ظرف را محکم بسته کرده و با نوار بسته بندی با کیفیت زیادی آن را ایمن کنید.
• از یک نشانگر دائمی برای نشان دادن جعبه با محتویات و اتاق مقصد خود استفاده کرده و FRAGILE ، THIS SIDE UP ، HANDLE WITH CARE و سایر دستورالعمل های رسیدگی را که به نظر شما در حروف BIG ، BOLD ضروری هستند بنویسید ، به گونه ای که انتقال دهنده ها می دانند که آنها احتیاج دارند. هنگام حمل جعبه بسیار مراقب باشید. همچنین می توانید برچسب های "FRAGILE" را به همه طرف کانتینر متحرک اضافه کنید و فلش هایی را نیز برای آن نشان دهید که از چه راهی استفاده شده است.
خوب است بدانید:
1) اگر قصد دارید لیوان ها و ظروف را با هم در یک جعبه بسته بندی کنید ، حتماً بشقاب ها را در قسمت پایین (آنها سنگین تر و محکم تر) و لیوان ها قرار دهید.
2) هنگام بسته بندی فنجان های شیشه ای و کاسه های شیشه ای برای حرکت ، می توانید آنها را درون یکدیگر جمع کنید - فقط مطمئن شوید که ابتدا هر قطعه جداگانه ابتدا به طور صحیح در بسته بندی کاغذ بسته شده است.
حتی اگر این بهترین روش برای بسته بندی عینک برای حرکت است ، ممکن است در طول فرآیند جابجایی از ایمنی تمام ظروف گلسانی شما اطمینان حاصل نکند - برای عینک نوشیدن کف صاف کاملاً مناسب عمل خواهد کرد ، اما برخی از وسایل شیشه ای مشکل تر هستند. بسته بندی کنید و به اقدامات ایمنی اضافی نیاز دارید. خواندن را ادامه دهید تا اطلاعات دقیق تری در مورد چگونگی بسته بندی لیوان های شراب ، وسایل کریستالی ، رومیزی شیشه ای و سایر ظروف مخصوص شیشه دریافت کنید.
گلدان های خود را به همان روش بسته بندی کنید و بندهای بسته بندی را برای بسته بندی ببندید و آنها را در جعبه های محکم و بهم پیوسته با اندازه های مناسب قرار دهید (به خاطر داشته باشید اگرچه بیشتر گلدان ها بزرگتر و سنگین تر از لیوان های آشپزخانه هستند ، بنابراین ، بر خلاف دمنده ها ، نمی توانید تعداد زیادی از آنها را بسته بندی کنید) اغلب آنها فقط در یک کارتن قابل حمل فقط یک گلدان قرار می دهند). قبل از آب بندی و برچسب زدن جعبه ها ، اطمینان حاصل کنید که گلدان ها کاملاً بی حرکت و لکه دار هستند.
اگر گلدانهای عتیقه ، گلدانهای کریستالی ، و یا گلدانهای شیشه ای با ارزش احساساتی بالایی دارید ، برای داشتن حداکثر ایمنی ، آنها را به صورت حرفه ای در نظر بگیرید.
نحوه بسته بندی لیوان های شراب
شیشه های شراب ، لیوان های شامپاین ، لیوان های کوکتل و سایر ظروف شیشه ای ساقه دار یک چالش بسته بندی استثنایی هستند - شما باید نه تنها کاسه های ظریف شیشه ای را ایمن و سالم نگه دارید بلکه راهی را برای جلوگیری از شکستن ساقه های نازک و شکننده در طول حمل و نقل پیدا کنید. بنابراین ، چگونه می توان لیوان های شراب را برای حمل و نقل بسته کرد تا در یک قطعه به خانه جدید شما بیایند؟
1) ابتدا از ساقه ها مراقبت کنید - ساقه یک لیوان شراب را در چند لایه از حباب بپیچید و بسته بندی را در جای خود با نوار بسته بندی ایمن کنید.
2) اطمینان حاصل کنید که مقداری کاغذ خرد شده را درون ظرف شیشه ای برای پشتیبانی بیشتر پر کنید.
3) کل شیشه های شراب را مطابق توضیحات بالا بپیچید.
 
4) فقط لیوان های شراب را درون جعبه قرار دهید (ترجیحاً - یک جعبه سلولی) و به اندازه لازم از بالشتک استفاده کنید تا آنها را غیرقابل تحمل و عایق بندی کنند.
5) کارتن را محکم ببندید و به درستی برچسب بزنید.
گلدان های ظریف شما از این حرکت در شرایط کامل زنده می ماند تا زمانی که به یاد داشته باشید بهترین راه برای بسته بندی لیوان های شراب ایمن ترین راه ممکن است - هر قطعه جداگانه را ببندید ، آن را به صورت قائم در سلول جداگانه قرار دهید و بالشتک زیادی تهیه کنید. اگر از یک جعبه مقوایی معمولی استفاده می کنید ، قطعات ساقه شده را محکم یکی از دیگری را روی کاغذ خرد شده در قسمت زیر کارتن بچسبانید و کوسن های زیادی به آن اضافه کنید تا در حین حمل و نقل شیشه ها با خیال راحت نگهداری شوند. فراموش نکنید که در بالای عینک یک لایه محافظ ضخیم ایجاد کنید ، جعبه را به خوبی محکم کنید و آن را با تمام دستورالعمل های لازم در مورد دست زدن برچسب بزنید. عینک ساقه شما به اندازه خانه ها در هنگام جابجایی خانه ایمن خواهد بود.
نکته اضافی: اگر نمی دانید چطور وسایل کریستالی را برای جابجایی بسته کنید تا شیشه های ارزشمند شما در حین فرآیند جابجایی خطرناک آسیب نبینند ، حتما جعبه های سلولی مخصوص را خریداری کرده و مراحل فوق را دقیقاً ممکن انجام دهید. بسته بندی لیوان های کریستالی برای جابجایی هیچ فرقی با بسته بندی سایر لیوان ها ندارد ، اما شما باید بسیار با احتیاط باشید ، فقط از مواد بسته بندی با بالاترین کیفیت استفاده کنید ، کوسن بندی زیادی تهیه کنید و هرگز قطعات استثنایی ظریف خود را به همراه عینک و بشقاب آشپزخانه روزمره بسته بندی نکنید. - حتی ممکن است بخواهید از جعبه های با ارزش برای وسایل کریستالی خود استفاده کنید. شما همچنین به شدت توصیه می کنید بیمه جابجایی اضافی برای کاسه های کریستالی ، شیشه و گلدان خریداری کنید.
نحوه بسته بندی یک میز شیشه ای برای حرکت
بسته بندی یک میز شیشه ای بیشتر به بسته بندی یک آینه بزرگ نسبت به بسته بندی لیوان و لیوان شباهت دارد:
1. قسمت بالای شیشه را از روی میز جدا کنید - بسته به نوع قطعه مبلمان خود ، ممکن است شما بتوانید به سادگی قسمت بالایی را بلند کنید یا شاید مجبور شوید آن را از پایه جدول جدا کنید.
2. از نوار نقاب دار استفاده کنید (باقی مانده چسبنده ای روی سطح شیشه ظریف باقی نمی گذارد) تا یک الگوی شبکه مربعی در هر دو طرف رومیزی ایجاد شود - این باعث می شود استحکام اضافی به لیوان اضافه شود و در صورت معافیت های برتر در هنگام ترانزیت
3. یک تکه از مقوا ضخیم (به اندازه کافی بزرگ برای پوشاندن کل سطح) را در هر طرف سفره قرار دهید.
4- کل شیشه بالای صفحه را با کاغذ بسته بندی پیچیده و با نوار ایمن کنید.
5- میز بسته بندی شده روی کاغذ را با بسته بندی حباب یا پتوهای متحرک بزرگ بپوشانید. از نوارهای بسته بندی زیادی برای نگه داشتن بسته بندی ها استفاده کنید.
6. برای محافظت حداکثر ، رومیزی بسته بندی شده را در یک جعبه تلسکوپی با اندازه مناسب قرار دهید. اگر چنین ظرف مخصوص حرکتی خاصی ندارید ، می توانید یک جعبه مقوایی معمولی را که کمی بزرگتر از رومیزی شیشه ای شماست ، صاف کنید ، یکی از طرفین آن را برش دهید به طوری که یک مقوا بزرگ و صاف داشته باشید ، بالای شیشه را در آن قرار دهید. مرکز ، و مقوا را در اطراف آن بچسبانید. اطمینان حاصل کنید که مقوا روی رومیزی را کاملاً پوشانده و کاملاً در اطراف قطعه شیشه قرار گرفته است (در صورت لزوم مقوا اضافی را مرتب کنید). مقوا را با نوار بسته بندی ایمن کنید.
7. "FRAGILE" و "هندل با مراقبت" را در دو طرف کادر بنویسید.
ظروف شیشه ای شما با خیال راحت بسته بندی می شود و هر فرصتی برای ورود به خانه خود را دست نخورده و بدون چاشنی خواهید داشت. اگر بخاطر داشته باشید که بسته بندی عینک برای حرکت یک کار دشوار و پرخطر است که بهتر است در اختیار متخصصان مجرب قرار گیرد. با این حال ، اکنون که می دانید چگونه وسایل شیشه ای را برای حرکت به درستی بسته بندی کنید ، انتخاب همه شماست. فقط آن را درست کنید تا بتوانید یک لیوان شامپاین را برای جابجایی موفقیت آمیز و زندگی جدیدتان روشن کنید!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 406
  • بازدید کلی : 1,466