loading...
نظافت منزل
مهسا جمشیدیان بازدید : 42 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)
منبع: 31.5 گام برای انتخاب شرکت خدماتی 

هرج و مرج کلمه دیگری است که امیدوارید هنگام آماده شدن برای بیرون آمدن ، آن را نشنیدید. با این وجود ، مگر اینکه سطح خوبی از سازماندهی و نظم را با کمک یک چک لیست در حال حرکت شخصی معرفی کنید ، احتمالاً مفهوم هرج و مرج کنترل شده راه خود را در سرتان پیدا خواهد کرد.
کابوس کلمه ای است که هرگز نمی خواهید در رابطه با حرکت در خانه آینده خود بشنوید. بیدار شدن از رویای کابوس بی معنی به هیچ وجه سرگرم کننده نیست ، اما گذراندن یک کابوس زنده در طول روزهای استرس زا و پر هرج و مرج از آمادگی مقدماتی پرخاشگرانه چیزی کاملاً متفاوت است.
با این وجود ، اگر به اندازه کافی مراقب نیستید ، ممکن است به عنوان شریک حرفه ای خود یک شرکت متحرک بد را انتخاب کنید و در نتیجه - خود را به یک تجربه جابجایی شبیه کابوس تبدیل کنید. و از آنجا که قطعاً نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد (به این یکی به ما اعتماد کنید) ، لازم است که نه تنها چگونگی انتخاب یک شرکت در حال حرکت را بدانید بلکه باید چگونه شرکت مناسب در حال حرکت را برای حرکت خود انتخاب کنید.
مرحله 0.5: نکات متخصص در انتخاب بهترین حرکت دهنده ها
مرحله 1: قالب ریخته می شود
شما می آموزید که به زودی در حال انتقال به خانه هستید ، و این می تواند یک خبر عالی باشد ، یا شاید این چیزی جز خبر بد برای شما نباشد.
شما یا خیلی تعجب کرده اید ، یا شاید به خصوص از این اقدام متعجب نشده باشید.
یا احساس دلسردی می کنید که دوستان و خانه خود را پشت سر بگذارید ، یا با خوشحالی می پرید تا سرانجام به خانه جدیدی در یک شهر بهتر منتقل شوید.
شما در مورد آینده قابل پیش بینی خود تا حدودی بدبین هستید ، یا از امید پر شده اید و نمی توانید منتظر بمانید تا ماجراجویی بعد از جابجایی خود را شروع کنید.
در هر صورت ، قالب ریخته می شود و اکنون این موفقیت برای شماست که موفق باشید.
مرحله 2: مدیریت زمان
شما می توانید چک لیست های در حال حرکت را کشف کنید.
مدیریت زمان برای موفقیت پروژه حرکت در معرض استرس بسیار مهم است. انتخاب عالی شما برای تسلط بر ماه ها ، هفته ها ، روزها ، ساعت ها و دقیقه ها ، شما را در یک سفر بدون استرس به خانه مقصد سوق می دهد.
بله ، تنها راه رسیدن به سطح مطلوب مدیریت زمان ، ایجاد یک تقویم متحرک است که پاسخگوی نیازهای خاص شما باشد. علاقه مند به یادگیری اولین کار در لیست چک شخصی و اولویت بندی شده خود هستید؟
مرحله 3: نوع خدمات حرفه ای
شما برای لحظه ای متوقف می شوید و به این فکر می کنید که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید. شما به دنبال چه نوع خدمات حرفه ای هستید؟ بسته بندی حرفه ای؟ جنجالی؟ خدمات بالابر؟ به محض اینکه نیازهای خود را تعریف کردید و نیازهای خود را مشخص کردید ، می دانید کدام نوع حرکت دهنده برای شما مناسب تر خواهد بود.
تا چه حد پیش برای استخدام جابجایی؟ به محض اینکه موفق به انتخاب یک شرکت معتبر در حال حرکت شدید ، به شما توصیه می شود خدمات حرفه ای آنها را استخدام کنید و یک تاریخ حرکت سودمند و سودمند را انتخاب کنید.
مرحله 4: مسافت را طی کنید
فاصله! شما می دانید که فاصله بین دو خانه هنگام تخمین قیمت متحرک نقش اصلی را ایفا می کند. نیازی به گفتن نیست ، هر چه مسافت طولانی تر باشد ، هزینه حمل و نقل نیز بیشتر می شود و بنابراین لایحه جابجایی نهایی بزرگتر خواهد بود.
آیا فقط در خیابان حرکت می کنید؟ در داخل شهر حرکت می کنید؟ آیا این یک حرکت محلی است؟ حرکت متقابل؟ در سراسر کشور حرکت می کنید؟ یا این یک حرکت ساحل به ساحل است؟
مرحله 5: موارد تخصصی
از آنجا که قصد استخدام بهترین شرکت در حال حرکت را برای خود دارید ، به خانه خود نگاهی خوب می اندازید و به میزان و ماهیت کالاهای خانگی و دارایی های شخصی که تصمیم گرفته اید با خود ببرید ، توجه می کنید. آیا به خدمات بسته بندی و جابجایی خاصی نیاز دارید؟
وسایل تخصصی مانند مبلمان آنتیک ، آثار هنری ، میز استخر ، پیانوی ، و گاوصندوق قطعاً توسط افرادی که تجربه کمی دارند یا استفاده نمی شود ، گرفته می شوند. درست است - چنین موارد گران قیمت و با ارزش نیاز به لمس حرفه ای وسایل نقلیه ویژه دارد.
مرحله ششم: چه چیزی برای خانواده شما بهترین است
آنچه از جابجایی خود می خواهید و آنچه برای حرکت خود نیاز دارید روشن تر و واضح تر می شود. شما فکر می کنید برای خانواده خود به عنوان واحد چه چیزی بهتر است ، به خصوص برای فرزندانتان ، زیرا حرکت در خانه می تواند یک چالش واقعی برای آنها باشد.
استخدام جابجایی های حرفه ای و باتجربه نه تنها به شما فرصت اضافی می دهد تا به افرادی که بیشتر آنها را دوست دارید توجه کنید بلکه این آرامش را به شما می بخشد با دانستن اینکه خانه ، دارایی و خانواده شما کاملاً بی خطر خواهد بود.
مرحله 7: تحقیقات راه برای پیشبرد است
شما هنگام انتخاب یک شرکت متحرک - تحقیق ، حقیقت را تنها و تنها می فهمید. یک تحقیق کمی به طول می انجامد تا اطمینان حاصل شود که املاک با ارزش شما در دست جابجایی های دارای امتیاز بالا قرار می گیرد که اطمینان حاصل کنند که از محل کار مسکونی شما بهترین راه ممکن از ابتدا تا به پایان رسیده است.
دانستن اینکه هنگام استخدام یک شرکت در حال حرکت چه انتظاراتی دارید ، بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا شریک حرفه ای خود را با انتظارات واقع بینانه در حال حرکت انتخاب کنید.
مرحله 7.5: نکات متخصص برای انتخاب بهترین حرکت دهنده ها
مرحله هشتم: بگذارید شکار شروع شود
بگذارید شکار بهترین شرکت در حال حرکت از همین حالا شروع شود!
اما کجا می توان حرکت را پیدا کرد؟ شما خود را در فکر خود گم می کنید و یاد می گیرید که پاسخ گریزان در مورد چگونگی استخدام یک شرکت معتبر در حال حرکت ، درمورد توصیه هایی از منابع معتبر است. و منبع معتبری تر از دوستان خوب شما چیست؟
شما تصمیم می گیرید با دوستان ، همکاران و همسایگان خود که اخیراً به خانه رفته اند ، تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آیا آنها می توانند صادقانه خدمات شرکتهای متحرک مورد استفاده خود را توصیه کنند. یک حرکت تاکتیکی ساده اما مؤثر.
مرحله 9: انتقال نظرات و رتبه بندی ها
اهمیت انتخاب صحیح حرکت را نباید دست کم گرفت.
به منظور جدا کردن شرکت های برتر در حال حرکت یا تأیید توصیه هایی که دریافت کرده اید (در صورت وجود) ، تصمیم دارید اعتبار آنلاین شریک جابجایی آینده خود را بررسی کنید.
بررسی عملکرد مشتری و رتبه بندی عملکرد به راحتی در دسترس است و به شما کمک می کند تعیین کنید که کدام یک از موارد مناسب برای شما هستند و کدام ها مناسب نیستند. یکی از مواردی که باید قبل از استخدام یک شرکت متحرک بدانید این است که جابجایی های خوب اهمیت شهرت آنلاین را درک می کنند ، بنابراین بررسی های مشتری باید ثابت کند که در جستجوی شما بسیار مفید است.
مرحله 10: وب سایت های جابجایی
وب سایتهای رسمی شرکتهای در حال حرکت می توانند در مورد حرفه ای بودن آنها (سالها تجربه ، اعتبار ، تعداد کامیون های متحرک و پرسنل بسیار ماهر) ، خدمات (انواع خدمات ارائه شده) و حتی مراقبت از مشتری (اطلاعات تماس ، بخش های مفید وبلاگ) به شما بگویند. )
علاوه بر لیست تمام آن اطلاعات عملی ، وب سایت های انتقال دهنده باید حاوی جزئیاتی درباره مجوز فعالیت خود - به اصطلاح شماره USDOT باشد.
مرحله یازدهم: وضعیت حقوقی
شماره USDOT توسط وزارت حمل و نقل ایالات متحده (USDOT) به عنوان اثبات اینكه یک شركت در حال حمل الزامات سخت خود را قبل از مجوز حمل کالاهای خانگی به بخش دیگری از كشور واگذار كرده ، صادر شده است.
بنابراین ، در حالی که سعی در یافتن یک شرکت خوب در حال حرکت برای مراقبت از حرکت خود دارید ، به دنبال شواهدی از وضعیت قانونی آنها ، به دنبال شماره های USDOT در وب سایت های مربوطه خود باشید.
مرحله 11.5 نکات تخصصی برای انتخاب یک حرکت دهنده
مرحله 12: به ProMover اعتماد کنید
در تلاش برای تحقیق و یافتن بهترین جاذبه ها ، ایده خوب این است که بررسی کنید که آیا شرکت هایی که در حال حاضر آنها بررسی می کنید عضو انجمن متحرک و ذخیره سازی آمریکا (AMSA) هستند یا خیر. چنین عضویت اثبات اضافی در حرفه ای بودن و اعتماد به نفس افراد با کیفیت است و هرگونه شک و شبهه ای را که درباره مشروعیت شریک آینده خود دارید می توانید از بین ببرید.
مرحله 13: اعتباربخشی BBB
برای حفظ سردردهای قوی ، یک شرکت متحرک قابل اعتماد پیدا کنید!
یک قدم دیگر در جهت صحیح و سطح ایمنی دیگر هنگام انتخاب یک حرکت حرفه ای این است که بررسی کنید آیا شرکت هایی که شما در لیست کوتاه قرار گرفته اند توسط دفتر Better Business Bureau (BBB) ​​معتبر شناخته شده اند یا خیر.
BBB برای اعتماد به نفس بین مصرف کنندگان و مشاغل ، استانداردهای بالایی را تنظیم و حفظ می کند ، و به عنوان منبع بی طرفانه برای کمک به افراد در حال حرکت یک شرکت در حال حرکت معتبر BBB را انتخاب می کند که تا حد امکان ایمن و مطمئن باشد.
مرحله 14: تماس اولیه
توصیه ها ، بررسی ها و رتبه بندی ها به شما کمک می کند تا تعداد انگشت شماری از افراد حرفه ای خوب را فهرست کنید اما به زودی سؤال واقعی "خوب ، کدام یک" خواهد بود
برای بهتر یا بدتر ، شما باید فردی باشید که پاسخ صحیح به این سوال گیج کننده را پیدا کنید. به عبارت دیگر ، وقت آن رسیده است تا با افراد حرفه ای که از آنها تفکیک کرده اید تماس بگیرید و برای خودتان ببینید که با چه کسانی سر و کار دارید. مطمئن باشید که مدت طولانی نخواهد بود تا بتوانید در مورد سطح حرفه ای و قابل اعتماد بودن آنها قضاوت کنید.
مرحله 15: برآورد دقیق قیمت
راهنمای ما برای استخدام جابجایی های معتبر با یک مسئله ادامه دارد که باید در همین لحظه شما را نگران کند - قیمت حرکت شما. ضروری است که از قبل بدانید که جابجایی آینده شما تقریباً هزینه ای را برای شما به همراه خواهد آورد ، زیرا قیمت حرکتی اغلب عامل تعیین کننده است.
شما به برآورد دقیق قیمت نیاز دارید و اکنون به آن نیاز دارید. با جابجایی های از پیش انتخاب شده خود تماس بگیرید و تخمین قیمت متحرک در سایت را درخواست کنید. موافقت نکنید که تخمین های انجام شده از طریق تلفن را جابجا کنید زیرا آنها هرگز نمی توانند دقیقاً به همان اندازه ای که شما نیاز دارید ، باشند.
مرحله 15.5 راهنمایی های متخصص برای استخدام بهترین افراد در حال حرکت
مرحله شانزدهم: نوع تخمین های متحرک
اهمیت برآوردهای دقیق قیمت را نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد. برای یافتن حرکات قابل اعتماد ، باید توجه داشته باشید که دو نوع تخمین متحرک وجود دارد - نقل قول های الزام آور و غیر الزام آور.
پس از اتمام بررسی خانه که درخواست کرده اید ، انتقال دهنده ها موظفند تخمینی از هزینه های حمل و نقل و هزینه های هرگونه خدمات اضافی در حال حرکت که برای تکمیل کار مورد نیاز هستند ، به شما ارائه دهند.
مرحله 17: نگرانی از نظرسنجی خانگی
نظرسنجی در منزل فرصتی مناسب برای شما است تا از هرگونه نگرانی در مورد حرکت ابراز کنید ، همچنین به همه مشکلات و موانع احتمالی ممکن است که حرکات شما در هنگام حرکت مانند گوشه های محکم ، شیب زیاد یا زیاد پله ها اشاره کند ، اشاره کنید. ، آسانسورهای کلاستروفوبیک ، راهروهای باریک و غیره.
مرحله 18: بیمه حرکت مناسب
بازدیدهای داخل منزل توسط متخصصین در حال حرکت به همان میزان که تخمین قیمت حرکت را ارزیابی می کنند ، درمورد ارزیابی خطرات در روز حرکت یا کم کردن مواردی است که نیاز به بسته بندی یا دست زدن به ویژه دارند.
اگر صاحب کالاهای بسیار گران قیمت یا با ارزش هستید ، در مورد خرید بیمه متحرک مناسب با متخصص شرکتهای در حال حرکت صحبت کنید. بیمه کافی با اطمینان به شما اطمینان می دهد که اگر اتفاق بدی در مورد هر یک از املاک با ارزش خود در حین حمل و نقل رخ دهد ، سطح استرس شما را پایین می آورد.
مرحله 19: سیاست حل و فصل اختلافات
خانه در حال حرکت می تواند یک زمان نسبتاً آشفته و غیرقابل پیش بینی باشد که در آن می توان اتفاقات بدی را در چشمان چشم رخ داد. به همین دلیل ، شما باید به طور جدی خرید محافظت مناسب از دارایی با ارزش خود را همانطور که در مرحله قبل توصیه شده بود ، در نظر بگیرید.
با نقل و انتقالات نامزد خود تماس بگیرید و در مورد سیاست حل اختلاف آنها اطلاعات بیشتری بخواهید. از همه اینها ، اگر مجبور باشید شکایتی را علیه منتخب انتخاب شده خود برای موارد آسیب دیده یا گمشده مطرح کنید ، باید گزینه های پس از حرکت خود را بدانید.
مرحله 20: تمام سوالات سخت
انتخاب یک منتخب معتبر ، این است که بدانید چه چیزی از آنها سؤال کنید ، و شاید کمی در مورد دانستن نحوه پرسیدن از آنها باشد.
در هر صورت ، شما نباید از پرداختن به برخی سؤالات اساسی در مورد شرکت حرفه ای آینده خود بپرهیزید زیرا پاسخ ها به تنهایی درمورد اینکه آیا آنها حامیان مناسب برای شما هستند یا نه ، چیزهای زیادی به شما خواهند گفت.
به اندازه کافی شجاع باشید که از همه جوانب سخت سؤال کنید ، زیرا در نهایت باید آن شجاعت را بپردازد.
مرحله 21: حقوق و مسئولیت های شما
اگر با یک وضعیت برای اقامت مسکونی ایالت روبرو هستید ، افراد متفرقه شما موظفند نسخه ای از کتابچه با عنوان "حقوق و مسئولیت های خود را هنگام حرکت" تهیه کنند. این جزوه حاوی اطلاعات مهمی برای ایمن نگه داشتن حرکت و به حداقل رساندن تعداد خطاهای احتمالی مربوط به حرکت است.
می توانید نسخه دیجیتالی این کتاب را با فرمت .PDF از وب سایت اداره ایمنی حامل فدرال موتور (FMCSA) بارگیری کنید.
مرحله 22: تکنیک های کاهش قیمت
یک چیز واضح است - اگر این عامل نباشد ، یکی از فاکتورهای تعیین کننده خواهد بود ، در حالی که شما سعی می کنید یک حامل کالاهای خانگی معتبر را برای جابجایی خود انتخاب کنید. از میان همه نکاتی که در حال حاضر برای استخدام یک جابجایی حرفه ای وجود دارد ، این توصیه را انجام دهید تا از شرکت ها بخواهید که راه های خوبی برای جابجایی با پول کمتر داشته باشند.
شما در اینجا چیزی برای از دست دادن ندارید - درخواست تخفیف ، معاملات ویژه ، تبلیغات مداوم را می کنید که ممکن است به عنوان مشتری جدید ، مشتری بازگشت ، دانشجوی کالج و غیره انتخاب کنید ، واکنش آنها نشان خواهد داد که شریک جابجایی آینده شما چقدر حاضر است کار کند. با تو.
مرحله 22.5: نکات متخصص در استخدام بهترین شرکت در حال حرکت
مرحله 23: مقایسه تخمین در حال حرکت است
یکی از مهمترین مراحل هنگام انتخاب یک شرکت در حال حرکت برای حرکت ، بررسی دقیق و مقایسه دقیق برآوردهای دریافتی است. این لحظه حقیقت است که تعیین می کند تا چه اندازه مسیر حرکت انتخاب شده پیش روی شما صاف و آرام خواهد بود.
به طور طبیعی ، اولین واکنش شما این خواهد بود که به تنهایی قیمت را بررسی کنید ، اما این تاکتیک های اشتباه برای انتخاب یک شرکت قابل اعتماد در حال حرکت است. فراموش نکنید که نگاهی طولانی و سخت به خدمات اضافی ارائه شده و نرخ آنها نیز بیندازید.
مرحله 24: نه بگو! به تقلب در حرکت
مراقب کلاهبرداری در حال حرکت باشید! این واقعیت را در نظر داشته باشید که یک تخمین متحرک که بطور قابل توجهی پایین تر از بقیه باشد می تواند نشانه ای از حرکت نادرست (با نام مستعار سرکش) باشد که سعی می کنند شما را از طریق یک تخمین کم توپ قلاب کند. در چنین مواردی بیش از حد مراقب باشید و اجازه ندهید که خود را از وسوسه پرداخت کمتر گول بزنید ، زیرا ممکن است هزینه های بیشتری را نیز پرداخت کنید.
هنگام انتخاب یک حرکت دهنده ، ضروری است که بیاموزید که چگونه پرچم های قرمز تقلب در حال حرکت را مشخص کنید.
مرحله 25: انتقال سپرده ها
بیشتر شرکتهای در حال حرکت حرفه ای برای رزرو تاریخ متحرک نیاز به سپرده گذاری دارند زیرا این یک راه خوب برای نشان دادن تعهد هر دو طرف است. خط مشی های سپرده از حرکت به حرکتی متفاوت است ، بنابراین باید بدانید که در صورت وجود سپرده شما قابل استرداد است یا غیر قابل استرداد.
مبلغ سپرده متحرک درصدی از کل قیمت جابجایی است و به مقیاس کل حرکت خانه بستگی خواهد داشت. به عنوان یک قانون اساسی ، سپرده شرکت در حال حرکت بین 10-20٪ از کل قیمت است.
مرحله 25.5 راهنمایی های متخصص برای انتخاب حرکت خوب
مرحله 26: به شهود خود اعتماد کنید
با رسیدن به مرحله 26 استخدام جابجایی با کیفیت ، باید از قبل نام بهترین شرکت در حال حرکت را برای شما بدانید. با این حال ، اگر هنوز به نظر نمی رسد که بین دو یا شاید حتی سه حرکت حرفه ای تصمیم بگیرید ، بهتر است اگر به شهود خود اعتماد کنید ، بهتر است.
حس ششم شما به شما چه می گوید؟
مرحله 27: زمان تصمیم گیری
برای بهتر یا بدتر ، وقت آن است که حرکت حرفه ای خود را انتخاب کرده و به دارایی با ارزش خود به آنها اعتماد کنید. اگر این راهنمای راهنمایی برای استخدام بهترین شرکت در حال حرکت را از نزدیک دنبال کرده اید ، پس هیچ چیز برای نگرانی ندارید.
به محض اینکه نام شرکت حرفه ای در حال حرکت خود را می دانید ، توصیه می کنید بلافاصله با آن تماس بگیرید و تاریخ انتقال خود را رزرو کنید.
به طور طبیعی ، اولین واکنش شما این خواهد بود که به تنهایی قیمت را بررسی کنید ، اما این تاکتیک های اشتباه برای انتخاب یک شرکت قابل اعتماد در حال حرکت است. فراموش نکنید که نگاهی طولانی و سخت به خدمات اضافی ارائه شده و نرخ آنها نیز بیندازید.
مرحله 24: نه بگو! به تقلب در حرکت
مراقب کلاهبرداری در حال حرکت باشید! این واقعیت را در نظر داشته باشید که یک تخمین متحرک که بطور قابل توجهی پایین تر از بقیه باشد می تواند نشانه ای از حرکت نادرست (با نام مستعار سرکش) باشد که سعی می کنند شما را از طریق یک تخمین کم توپ قلاب کند. در چنین مواردی بیش از حد مراقب باشید و اجازه ندهید که خود را از وسوسه پرداخت کمتر گول بزنید ، زیرا ممکن است هزینه های بیشتری را نیز پرداخت کنید.
هنگام انتخاب یک حرکت دهنده ، ضروری است که بیاموزید که چگونه پرچم های قرمز تقلب در حال حرکت را مشخص کنید.
مرحله 25: انتقال سپرده ها
بیشتر شرکتهای در حال حرکت حرفه ای برای رزرو تاریخ متحرک نیاز به سپرده گذاری دارند زیرا این یک راه خوب برای نشان دادن تعهد هر دو طرف است. خط مشی های سپرده از حرکت به حرکتی متفاوت است ، بنابراین باید بدانید که در صورت وجود سپرده شما قابل استرداد است یا غیر قابل استرداد.
مبلغ سپرده متحرک درصدی از کل قیمت جابجایی است و به مقیاس کل حرکت خانه بستگی خواهد داشت. به عنوان یک قانون اساسی ، سپرده شرکت در حال حرکت بین 10-20٪ از کل قیمت است.
مرحله 25.5 راهنمایی های متخصص برای انتخاب حرکت خوب
مرحله 26: به شهود خود اعتماد کنید
با رسیدن به مرحله 26 استخدام جابجایی با کیفیت ، باید از قبل نام بهترین شرکت در حال حرکت را برای شما بدانید. با این حال ، اگر هنوز به نظر نمی رسد که بین دو یا شاید حتی سه حرکت حرفه ای تصمیم بگیرید ، بهتر است اگر به شهود خود اعتماد کنید ، بهتر است.
حس ششم شما به شما چه می گوید؟
مرحله 27: زمان تصمیم گیری
برای بهتر یا بدتر ، وقت آن است که حرکت حرفه ای خود را انتخاب کرده و به دارایی با ارزش خود به آنها اعتماد کنید. اگر این راهنمای راهنمایی برای استخدام بهترین شرکت در حال حرکت را از نزدیک دنبال کرده اید ، پس هیچ چیز برای نگرانی ندارید.
به محض اینکه نام شرکت حرفه ای در حال حرکت خود را می دانید ، توصیه می کنید بلافاصله با آن تماس بگیرید و تاریخ انتقال خود را رزرو کنید.
مرحله 28: ملاحظات تاریخ حرکت
ممکن است شما آن را فوراً درک نکنید ، اما تاریخ دقیقی که حرکت خود را برنامه ریزی کرده اید نقش مهمی در نحوه عملکرد خانه شما بازی می کند.
در واقع ، یک نکته مهم در هنگام تصمیم گیری در مورد تاریخ حرکت وجود دارد. و با این وجود ، علاقه و تمرکز اصلی شما احتمالاً نحوه استفاده از تاریخ جابجایی خود برای پایین آمدن قیمت جابجایی خواهد بود / برای پیگیری این موضوع از لینک بالا پیروی کنید.
مرحله 29: اسناد مربوط را جابجا کنید
پس از رزرو تاریخ انتقال خود ، باید اسناد اساسی مربوط به حرکت را برای امضا و نگهداری به شما ارائه دهید - قرارداد جابجایی (با عنوان بارگیری) و برگه موجودی کالاهای خانگی که برای حمل و نقل دارید.
اسناد متحرک خود را از قبل بخواهید تا فرصتی برای طی کردن آن داشته باشید ، در صورت عدم درک یک بند از قرارداد ، پاسخ های واضح را درخواست کنید و مطمئن باشید که تمام اسناد و رسید ها را ایمن نگه دارید - ترجیحا در یک اتصال ویژه در حال حرکت.
مرحله 30: روز متحرک!
تبریک می گویم! دانستن چگونگی انتخاب شرکت مناسب در حال حرکت هیچ شوخی نیست و با این وجود ، شما فقط با رنگهای پرنده این کار را کرده اید.
تقریباً یک هفته قبل از روز حرکت ، تقریباً با مهاجران خود تماس بگیرید تا ببینید که طبق برنامه پیش می روند یا خیر. در روز حرکت ، تمام تلاش خود را بکنید تا از اشتباهات جدی هنگام حرکت جلوگیری کنید ، از مهاجران خود به داخل خانه خود استقبال کنید و نوع احترام و درک را که ویژگی یک میزبان خوب است نشان دهید.
مرحله 31: ما برای شما آرزوی موفقیت داریم!
با تمام توصیه های خوب در مورد انتخاب یک شرکت متحرک در اینجا ، باید از نظر ذهنی آماده روبرو شوید و بر چالش های مربوط به حرکات خود غلبه کنید.
حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید.
بدانید که بلافاصله پس از رفتن به خانه جدید خود چه کاری انجام دهید.
بدانید که چگونه بعد از این حرکت به خود پاداش دهید.
و از همه مهمتر ، قربانی افسردگی جابجایی نشوید.
مرحله 31.5: نکات متخصص در مورد استخدام جابجایی های معتبر 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 403
  • بازدید کلی : 1,463